• Nathan00

Kille sex med kille första gången

En kille på 22 år som är sugen på att ligga med en kille för första gången. Är oskuld. Har skaffat grindr men är nervös inför att träffa någon för första gången. kan tillägga att ingen vet om min läggning. Någon som varit/är i samma sits?

• Svar på tråden Kille sex med kille första gången
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Smyg) skrev 2023-08-02 09:09:39 följande:
    Jag behövde få lite träning först. Men redan första gången var det så skönt att jag förstod att jag skulle kunna få orgasm den vägen.
    Mycket handlar om att kunna slappna av och låta orgasmen komma.
    Kroppen är inte riktigt van med vad som händer så den kämpar emot på något konstigt vis.
    Men när man väl låter orgsmen komma är det omöjligt att hålla emot nästa gång.
    För min del är det snabbaste sättet att få orgasm att bli påsatt.
    Spännande. Hur skiljer den sig från "vanlig" orgasm? Går det att få flera efter varandra?
  • Anonym (Smyg)
    Anonym (Undrar) skrev 2023-08-02 09:14:21 följande:
    Spännande. Hur skiljer den sig från "vanlig" orgasm? Går det att få flera efter varandra?
    Min prostata kan bli lite öm precis efter att jag kommit, så den kräver mild behandling om jag ska kunna komma igen.
    Men om killen knullar lugnt och taktfast kommer jag flera gånger.
    Dessutom är min kuk helt orörd så även om jag kommit 2ggr via prostatan så kommer jag nästan omgående om jag blir avsugen.
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Smyg) skrev 2023-08-02 09:20:51 följande:
    Min prostata kan bli lite öm precis efter att jag kommit, så den kräver mild behandling om jag ska kunna komma igen.
    Men om killen knullar lugnt och taktfast kommer jag flera gånger.
    Dessutom är min kuk helt orörd så även om jag kommit 2ggr via prostatan så kommer jag nästan omgående om jag blir avsugen.
    Det låter fantastiskt. Tänk att man har ett sådant njutningsorgan som ligger helt orört... Alltså ger prostataorgasmerna utlösning också eller är de torra?
  • Anonym (Smyg)
    Anonym (Undrar) skrev 2023-08-02 09:25:31 följande:
    Det låter fantastiskt. Tänk att man har ett sådant njutningsorgan som ligger helt orört... Alltså ger prostataorgasmerna utlösning också eller är de torra?
    Jag sprutar rejält av att bli påsatt.
    Jag har hört talas om att en del får sprutfria orgasmer, men sån är inte jag.
    Även tredje orgasmen kan vara ganska rejäl i fråga om sats.
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Smyg) skrev 2023-08-02 09:27:41 följande:
    Jag sprutar rejält av att bli påsatt.
    Jag har hört talas om att en del får sprutfria orgasmer, men sån är inte jag.
    Även tredje orgasmen kan vara ganska rejäl i fråga om sats.
    Låter härligt. Hur ofta upplever du detta?
  • Anonym (Smyg)
    Anonym (Undrar) skrev 2023-08-02 09:30:13 följande:
    Låter härligt. Hur ofta upplever du detta?
    Inte alls nu när jag lever i en heterorelation.
    Men förut försökte jag att åtminstone få kuk minst en gång i månaden.
    När jag nyss hade upptäckt tjusningen med att bli påsatt kunde jag inte få nog. Hade jag ingen kk som knullade mig var jag ständigt på jakt efter ett nytt ligg.
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Smyg) skrev 2023-08-02 09:36:06 följande:
    Inte alls nu när jag lever i en heterorelation.
    Men förut försökte jag att åtminstone få kuk minst en gång i månaden.
    När jag nyss hade upptäckt tjusningen med att bli påsatt kunde jag inte få nog. Hade jag ingen kk som knullade mig var jag ständigt på jakt efter ett nytt ligg.
    Ok. Saknar du inte detta? Använder ni prostatastimulans också i heterorelationen?
  • Anonym (Smyg)
    Anonym (Undrar) skrev 2023-08-02 09:43:26 följande:
    Ok. Saknar du inte detta? Använder ni prostatastimulans också i heterorelationen?
    Jag saknar att få kuk i både mun och rumpa. Att få ge ett riktigt blowjob och svälja killens sats är något jag lärt mig att uppskatta på resans gång och det är något som dessutom kan göras både snabbt och spontant.
    Men i nuvarande relation är vi kära och lyckliga ändå trots avsaknaden av mer utsvävande sex.
    Vi har i dagsläget ingen form av analsex.
  • Anonym (Jocke)
    Anonym (Smyg) skrev 2023-08-02 09:48:30 följande:
    Jag saknar att få kuk i både mun och rumpa. Att få ge ett riktigt blowjob och svälja killens sats är något jag lärt mig att uppskatta på resans gång och det är något som dessutom kan göras både snabbt och spontant.
    Men i nuvarande relation är vi kära och lyckliga ändå trots avsaknaden av mer utsvävande sex.
    Vi har i dagsläget ingen form av analsex.
    Blir avundsjuk men inte missunnsam!

Så otroligt sköna grejer du har fått vara med om, för att du vågade och tog steget. Tungan ute
  • Anonym (Smyg)
    Anonym (Jocke) skrev 2023-08-02 09:58:03 följande:
    Blir avundsjuk men inte missunnsam!

Så otroligt sköna grejer du har fått vara med om, för att du vågade och tog steget.  // Tungan ute
    Egentligen blev jag lite lurad som gick med på att då en avsugning men istället blev påsatt.
    Anledningen till att jag gick med på att bli avsugen var att det inte kändes särskilt "gay" så jag lät mig övertalas.
    Men jag är väldigt tacksam över hans knep som öppnade upp en helt ny värld för mig.
    Han är dessutom inte den ende som sagt en sak innan träff men som sen tagit för sig betydligt mer när vi väl setts.
    Jag tror att det är ganska tydligt hur villig och lättförförd jag är när någon väl träffar mig.
Svar på tråden Kille sex med kille första gången