• Nathan00

Kille sex med kille första gången

En kille på 22 år som är sugen på att ligga med en kille för första gången. Är oskuld. Har skaffat grindr men är nervös inför att träffa någon för första gången. kan tillägga att ingen vet om min läggning. Någon som varit/är i samma sits?

• Svar på tråden Kille sex med kille första gången
  • Anonym (AnalSugen)
    Anonym (Smyg) skrev 2023-08-02 10:03:24 följande:
    Egentligen blev jag lite lurad som gick med på att då en avsugning men istället blev påsatt.
    Anledningen till att jag gick med på att bli avsugen var att det inte kändes särskilt "gay" så jag lät mig övertalas.
    Men jag är väldigt tacksam över hans knep som öppnade upp en helt ny värld för mig.
    Han är dessutom inte den ende som sagt en sak innan träff men som sen tagit för sig betydligt mer när vi väl setts.
    Jag tror att det är ganska tydligt hur villig och lättförförd jag är när någon väl träffar mig.
    Kul läsning och jag känner igen mig, jag lever i en heterosexuell relation men vill ändå ha den här biten med att bli analt tagen av en man.
    Frågan jag ställer mig är att om det är så skönt att bli tagen att det tar över helt.
  • Freddie K

Jag har varit i samma situation, men sen kom jag ut som bi för mina vänner. Jag önskar också att träffa en kille och ha sex med. 

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Smyg)
    Anonym (AnalSugen) skrev 2023-08-02 15:41:48 följande:
    Kul läsning och jag känner igen mig, jag lever i en heterosexuell relation men vill ändå ha den här biten med att bli analt tagen av en man.
    Frågan jag ställer mig är att om det är så skönt att bli tagen att det tar över helt.
    Rädslan att skulle ta över hade jag också, men för min del har det aldrig gjort det. Dragningen till det motsatta könet har aldrig varit hotad.
  • Anonym (Jocke)
    Anonym (Smyg) skrev 2023-08-02 17:36:36 följande:
    Rädslan att skulle ta över hade jag också, men för min del har det aldrig gjort det. Dragningen till det motsatta könet har aldrig varit hotad.
    Sexuell plusmeny med extra allt!!! Tungan ute
  • Anonym (AnalSugen)
    Anonym (Jocke) skrev 2023-08-02 17:45:32 följande:
    Min dragning till motsatt kön är ohotat, jag känner bara att jag vill ha en extra krydda i livet, att få leva ut ett begär, att få slappna av och ta emot.
  • Anonym (Smyg)
    Anonym (Jocke) skrev 2023-08-02 17:45:32 följande:
    Precis!
    Skönt från alla håll :)
  • Anonym (Jocke)
    Anonym (Smyg) skrev 2023-08-02 18:50:33 följande:
    Precis!
    Skönt från alla håll :)
    Så gott så gott så gott så gott 
  • Anonym (AnalSugen)
    Anonym (Smyg) skrev 2023-08-02 17:36:36 följande:
    Tror inte det heller, men jag undrar hur mycket jag vill ha anal sex sen,  vill man ha mindre hetrosex?
  • Anonym (Smyg)
    Anonym (AnalSugen) skrev 2023-08-04 00:57:39 följande:
    Tror inte det heller, men jag undrar hur mycket jag vill ha anal sex sen,  vill man ha mindre hetrosex?
    När jag just hade upptäckt tjusningen med att bli påsatt ville jag bli det hela tiden. Men efter ett tag lugnar känslorna ner sig.
    Sedan går det i perioder. Ibland är jag bara sugen på tjejer, ibland bara på killar. Men det är ändå övervägande tjejer jag är intresserad av.
  • Anonym (AnalSugen)
    Anonym (Smyg) skrev 2023-08-05 11:14:55 följande:
    När jag just hade upptäckt tjusningen med att bli påsatt ville jag bli det hela tiden. Men efter ett tag lugnar känslorna ner sig.
    Sedan går det i perioder. Ibland är jag bara sugen på tjejer, ibland bara på killar. Men det är ändå övervägande tjejer jag är intresserad av.
    Analsex är inte något jag vill ha varje dag eller varje gång, jag har lekt en hel del med dildos och även strap-on och fistning och jag märker att jag måste vara sugen för att vilja, och vissa gånger är jag väldigt sugen och kåt på det.

Så jag gissar att det kommer att bli detsamma med riktig kuk? Det blir en krydda i livet
Svar på tråden Kille sex med kille första gången