• Nathan00

Kille sex med kille första gången

En kille på 22 år som är sugen på att ligga med en kille för första gången. Är oskuld. Har skaffat grindr men är nervös inför att träffa någon för första gången. kan tillägga att ingen vet om min läggning. Någon som varit/är i samma sits?

• Svar på tråden Kille sex med kille första gången
  • rostigsaab
    Mm nu hade det vart skönt med en kåt man här bredvid mig i sängen :) 
    Ryser av välbehag när jag tänker på vad vi skulle göra?
  • Anonym (AnalSugen)
    rostigsaab skrev 2023-08-05 17:59:02 följande:
    Mm nu hade det vart skönt med en kåt man här bredvid mig i sängen :) 
    Ryser av välbehag när jag tänker på vad vi skulle göra?
    Vad vill du göra? Är du bottom eller top?
  • Anonym (öl)

Hoppas att du har hittat nån 

Fösta gången som 18åring
    Tänder inte på killar enbart kuk och sperma gör mig upphetsad 
    Älskar att bli hårt knullad enda kravet jag har är att spruta gör dom i min mun
    Älskar att suga av efter sprut och låta sperman rinna ut på kuken igen och sugga upp allt igen.

Har blivit några träffar genom livet och tre samtidigt som en herre tjatade tills sig
    tok nervös men njutning rakt igenom. Har ni inte gjort det så gör det

Ser mig själv som spermaluder.

Kan inte kyssa killar, tänder inte på killar. Har haft enbart förhållande med tjejer 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (öl)
    Glad Svensk att vara Glad Svensk skrev 2023-12-15 00:20:04 följande:
    Har du inte gjort det så gör de.
    Inget du kommer ångra underbar njutning rak igenom

Minns första gångens fortfarande, för det var underbart
    Åka tid som 18 åring nervös till 1000, dörren öppnar sig och fick inte fram nåt ord nästan hahah

Men sen när vi var i sängen så släppte allt och jag bara njöt.
    Känns en kuk i stället för en dildo leta sig in å hålet ojojoj 
  • Anonym (H85)

Lite konstiga tankar jag har om sex med en annan kille. Jag skulle väldigt gärna suga men är inte så brydd över att bli det själv. Även så blir jag tänd på tanken att bli påsatt i baken men tror inte jag skulle fixa att göra det på en annan kille.
    Är det typiskt för vanliga heteromän som är sugna på att prova killsex?

• BlåFisk
    Anonym (H85) skrev 2023-12-22 15:39:12 följande:

Lite konstiga tankar jag har om sex med en annan kille. Jag skulle väldigt gärna suga men är inte så brydd över att bli det själv. Även så blir jag tänd på tanken att bli påsatt i baken men tror inte jag skulle fixa att göra det på en annan kille.
    Är det typiskt för vanliga heteromän som är sugna på att prova killsex?

Jag tror det du beskriver är det allra vanligaste.
    Och att det måste vara med "rätt" person för att du ska gilla det.
  • Anonym (Körbara)

Kör bara är mitt svar. Se bara till att du är så anonym så möjligt inför träffen med killen. Jag själv träffade en man 40 års ålder och jag i lilknande ålder. Har fru och barn, men sex delen är fruktansvärt dålig. Sög av han och svalde satsen och han gjorde detsamma i bilen va vi. Nu ska vi träffas snart och köra hela race. Bara jag får komma till så struntar jag i hur det går till. Men självklart har fantasierna dragit åt helt crazy håll efter alla dessa nej till sex av min fru. Har blivit så öppen av det så jag har sagt till henne att du bör ligga med andra. Du behöver få tid att blomma ut. Jag ger henne all tid men tyvärr finns inte intresset 

• Nakurk

Hejsan!

Oxå nyfiken på testa å runka/suga/blir knullad.

Vart finns ni alla ?

Om intresset finns fortfarande så hör gärna av er

• Glad Svensk att vara Glad Svensk
    Anonym (AnalSugen) skrev 2023-08-02 15:41:48 följande:
    Kul läsning och jag känner igen mig, jag lever i en heterosexuell relation men vill ändå ha den här biten med att bli analt tagen av en man.
    Frågan jag ställer mig är att om det är så skönt att bli tagen att det tar över helt.
    Jag vill också prova att bli påsatt, inte gjort nåt av det, men måste. Är sexig i string vet jag från massor av andra killar på BC men aldrig provat att ge min sexiga stjärt det den helst vill ha, just det en hård kuk och sen fylld med varm sperma! Ahh nu blev jag kåt på killsex,måste! måste. Men är sambo och har familj så då är det tyvärr inte så bara. Försöker få med henne på båten men det är svårt att formulera min önskan på rätt sätt...Jag älskar verkligen bara dig älskling men skulle behöva få uppleva min dröm att få känna en k.. tränga in i min stjärt knul.. mig djupt och länge för att till slut känna hans njutning av mig i mig, och stönande komma pga min sköna stjärt och fylla mig med sin varma sperma om och om igen.
Svar på tråden Kille sex med kille första gången