• Anonym (Gift man)

    Hur ofta tafsar du på din fru?

    Hej!
    Som rubriken lyder, hur ofta tafsar, tar du på din fru på ett annat sätt än en tex. smekning på ryggen. Jag greppar min frus bröst ordentligt flera gånger om dagen, smeker magen, rumpan och låter handen ibland glida ner i trosan. Allt med min frus medgivande naturligtvis. Hur vanligt är detta? Hur ofta tafsar ni på er fru i vardagen. Vi är runt 45 och Har varit ihop i 20 år.

  • Svar på tråden Hur ofta tafsar du på din fru?
  • Anonym (NB)
    Anonym (Nej) skrev 2023-03-31 18:05:18 följande:

    Fan skulle inte röra henne med handskar på .


    Oj. Varför inte?
  • Anonym (L)

    Min man och jag har varit tillsamman i över 30 år. När vi var unga så tyckte man det var mysigt att tafsa. Jag tafsade på honom och han på mig. Men numera är han kraftigt överviktig och extremt gubbig (han försöker flörta med 20-åringar). Jag är smal och vältränad. Han tafsar numera ofta på mig, in public, för att visa att jag tillhör honom, men det gör mig mest äcklad. Han är en erotikdödare med stora mått. Varför stannar man kvar då? Bra fråga.

  • Anonym (Det var till att vara dömande)
    Anonym (??) skrev 2023-03-31 16:32:14 följande:
    Du måste skoja? Man "greppar inte tag" på det sättet som du skriver. Smeka kan man så klart göra. 

    Tycker hon på riktigt om att du greppar tag i brösten eller är det här en fredagstråd? 

    Här kramas och kysser vi varann varje dag, och visst kan man smeka varann över rumpan tex. Greppas tag gör det inte på någon av oss, sånt är obehagligt och kan göra ont. 

    Fast det finns sexiga greppa tag. Tar för givet att TS greppar på rätt sätt. Han skriver ju att det är med medgivande. Om TS fru gillar det, vem är du att komma med värderande åsikter om att han gör fel. Är det på riktigt ngt hon gillar eller är det en fredagstråd? Vilken underlig kommentar. Sjölvklart är alla olika. Vad bra att ni hittat er nivå av beröring hemma hos er. Vi har det mer som TS beskriver. Vi tar på varandra på det sättet båda två varje dag. Skulle inte kalla det tafsa dock. Skulle någon annan man göra som min man gör skulle jag se det som ofredande och absolut  kalla det för tafs. Och tycka det är vidrigt.


    Jag vänder på det. HUR kan man INTE vilja att den man älskar rör en på ett sexuellt sätt - allt från sensuellt mjukt smekande till lite bestämt greppande i vardagen? HUR kan man bli  kåt nog att vilja ligga flera gånger i veckan  utan intim beröring i vardagen. Alltså rejäl sexuell intim beröring? Men sen fattar ju jag att vi alla är olika. Det enda viktiga är ju att man är kompatibel med sin partner. Min man smeker mina bröst, låt och rumpa varje dag. Lägger handen i macken och kyssar mig djupt. Kupar handen över bröst eller smeker mellan benen. Daskar till rumpan. Utöver det förekommer kyssar, smekningar, omhållningar och liknande. Vi gör det med kläderna på när vi lagar mat och nakna när vi ska sova. Ibland leder det till sex och ibland inte men det bygger ju alltid upp till nytt sex oavsett. Jag älskar att ha en man som kan komma hem från jobbet och kupa brösten bakifrån medan han pressar sig mot mig så att jag känner honom. Skulle aldrig vilja ha det bara som du beskriver att du har det. Men jag ser inte ner på dig för det?

  • Anonym (Det var till att vara dömande)
    Anonym (L) skrev 2023-03-31 20:28:12 följande:

    Min man och jag har varit tillsamman i över 30 år. När vi var unga så tyckte man det var mysigt att tafsa. Jag tafsade på honom och han på mig. Men numera är han kraftigt överviktig och extremt gubbig (han försöker flörta med 20-åringar). Jag är smal och vältränad. Han tafsar numera ofta på mig, in public, för att visa att jag tillhör honom, men det gör mig mest äcklad. Han är en erotikdödare med stora mått. Varför stannar man kvar då? Bra fråga.


    Det förstår jag? Vidrigt. Alla fysisk beröring måste vara önskvärd från båda håll. Annars blir det ju äckligt!
  • Anonym (L)
    Anonym (Det var till att vara dömande) skrev 2023-03-31 21:00:23 följande:
    Det förstår jag? Vidrigt. Alla fysisk beröring måste vara önskvärd från båda håll. Annars blir det ju äckligt!
    Eller hur!? Numera känns det som att han tafsar bara för att andra ska förstå att jag är hans. Det är inte sexigt. 
  • Anonym (Olika ...)

    Är ju också en väldig skillnad mellan att tafsa och smeka/vidröra.
    Här verkar det vara fokus på tafsa och handen i trosan ...
    Finns så mycket mer hudkontakt än så kan jag tycka.

  • Postman
    Anonym (L) skrev 2023-03-31 20:28:12 följande:

    Min man och jag har varit tillsamman i över 30 år. När vi var unga så tyckte man det var mysigt att tafsa. Jag tafsade på honom och han på mig. Men numera är han kraftigt överviktig och extremt gubbig (han försöker flörta med 20-åringar). Jag är smal och vältränad. Han tafsar numera ofta på mig, in public, för att visa att jag tillhör honom, men det gör mig mest äcklad. Han är en erotikdödare med stora mått. Varför stannar man kvar då? Bra fråga.


    Ja skilj dig. Din man är värd någon annan. 
  • Anonym (L)
    Postman skrev 2023-03-31 21:28:39 följande:
    Ja skilj dig. Din man är värd någon annan. 
    Jag håller med. Min man är värd någon som står ut med hans vidriga förnedrande beteende. 
  • Anonym (Olika ...)
    Anonym (L) skrev 2023-03-31 21:31:36 följande:
    Jag håller med. Min man är värd någon som står ut med hans vidriga förnedrande beteende. 
    Håller med dig - det var väl bland det mest korkade man kunde svara.
    Hoppas han är ensam i en stuga i obygden.
Svar på tråden Hur ofta tafsar du på din fru?