• Anonym (Kxxxx)

    Omröstning! Skulle du kunna dejta en transkvinna/transman?

    Skulle du kunna dejta en transkvinna/transman? Varför/varför inte?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Omröstning! Skulle du kunna dejta en transkvinna/transman?
  • Anonym (Kvinna)

    Aldrig i livet att jag skulle dejta en transman. Det är direkt avtändande. Även transkvinnor är enormt avtändande. Är bisexuell men inte attraherad av något annat än cis-män och cis-kvinnor. 

  • Anonym (Varför)

    Varför skulle man? När det finns så många riktiga män att välja på. 

  • Anonym (Heterokvinna)

    Inte omöjligt. Jag är väldigt stadgad och monogam, men livet kan ju förändras.

  • Anonym (Johanna)

    Jag är heterosexuell kvinna och jag vill ha en man som fungerar så nej det skulle bli svårt att dejta en transperson. 

  • Freddie K

    Jo, det skulle jag kunna tänka mig. De är ju människor också.


    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Skäms)

    Det är verkligen ledsamt att återigen se flera transfobiska kommentarer samt se hur transfobiskt många röstar. Bara för att man har en kuk så innebär det inte att man är en man, och bara för att man har en fitta så innebär det inte att man är en kvinna. 

  • Anonym (Varför)
    Anonym (Skäms) skrev 2023-04-01 14:26:42 följande:

    Det är verkligen ledsamt att återigen se flera transfobiska kommentarer samt se hur transfobiskt många röstar. Bara för att man har en kuk så innebär det inte att man är en man, och bara för att man har en fitta så innebär det inte att man är en kvinna. 


    Jag är en heterosexuell kvinna. Jag tycker att fittor är avtändande och vill inte ha någon konstgjord kuk heller. Jag har full rätt till mina preferenser precis som alla andra. 
Svar på tråden Omröstning! Skulle du kunna dejta en transkvinna/transman?