Omröstning! Skulle du kunna dejta en transkvinna/transman?
Skulle du kunna dejta en transkvinna/transman? Varför/varför inte?
Skulle du kunna dejta en transkvinna/transman? Varför/varför inte?
För mig handlar det inte om transfobi. Jag har inget emot transexuella men skulle aldrig kunna tänka mig att vara tillsammans med en transexuell. Jag skulle inte heller vilja ha någon som var rejält överviktig, har jag en överviktsfobisk inställning då för att jag har preferenser om vad jag gillar?
Det är verkligen ledsamt att återigen se flera transfobiska kommentarer samt se hur transfobiskt många röstar. Bara för att man har en kuk så innebär det inte att man är en man, och bara för att man har en fitta så innebär det inte att man är en kvinna.
Det är verkligen ledsamt att återigen se flera transfobiska kommentarer samt se hur transfobiskt många röstar. Bara för att man har en kuk så innebär det inte att man är en man, och bara för att man har en fitta så innebär det inte att man är en kvinna.
Jag är inte bi, bög eller multisexuell så det funkar inte med en biologisk man, inte ens om h*n har bröst.
´
´