Inlägg från: Anonym (Analälskaren) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Analälskaren)

    Har ni kvinnor analsex?

    Är man men kan svara för min sambo. Hon är 42 och verkligen älskar analsex. När vi träffades för ca 6 år sen frågade jag efter ett antal träffar hur hon ställer sig till analsex o svaret var då att de har hon aldrig gjort men kan tänka sig testa så får vi se. Idag 6 år senare har vi upplevt så sjukt mkt skönt analsex och det är nåt hon njuter av så otroligt mkt. Har mer analt än vaginalt. Hon vill alltid ha den där men det ända som kan sätta stopp är ibland att rengöringen gräver lite tid o alltid finns inte orken efter en dag med mkt fix med barnen osv. 

  • Anonym (Analälskaren)

    HH: Har du bett din man i nyktert tillstånd att börja med att värma upp men tungan sen 1 och 2 fingrar. Använda glidmedel avsett för analsex. När jag värmt upp min sambo på det sättet så knullar jag henne lite i rumpan sen tar jag fram buttplug o dildo o töjer henne lite till. Hon älskar det verkligen. Sen in med kuken igen o pumpa på, så underbart:) 

  • Anonym (Analälskaren)

    Ro: Du tror väl inte att bara för att killar o tjejer svarar i tråden så är det deras respektive sambo? Alla tycker olika men jag har svarat för min tjej och hon ber verkligen om att få den i tvåan 3-4 gånger i veckan o jag kan inte tolka det på annat sätt än att hon gillar det!  Gör du?

  • Anonym (Analälskaren)

    Vi gör alltid rent med analdusch, blir ingen skit då:)

Svar på tråden Har ni kvinnor analsex?