• Anonym (Original sin)

De otrognas dagbok

Ja alla hemlighetsmakare därute, vad håller ni på med just nu som ni inte borde? Sextar, delar bilder, har hemliga möten eller vad?

Hur hinner ni?

Hur lyckas ni hålla det hemligt om ni försvinner flera timmar emellanåt?

Är det någon som känner sig nära att bli påkommen eller är nära att bekänna?

• Svar på tråden De otrognas dagbok
  • Anonym (Original sin)
    Anonym (A) skrev 2023-04-16 16:18:21 följande:

Jag anser mig själv ha ett helt förhållande vid sidan av, inte bara "torftiga möten". Arbetstid messar jag med en annan kvinna, ibland ringer vi varandra. Kvällar och helger ses och hörs vi så ofta vi kan. Min fru tror då att jag är iväg och grejar med mina hobbies. Min älskarinna, som jag faktiskt väljer att kalla flickvän, vet om mitt andra liv och förhåller sig till "spelreglerna".

Mmm, det är nog en del män som "jobbar över", "hjälper kompisar" eller "renoverar stugan".

Hörde på en podd om en studie om otrohet.
    25% av 1500+ tillfrågade svenskar hade i denna uppgett att de varit otrogna någon gång i livet. 10% hade varit otrogna i sin nuvarande relation.
  • Anonym (Haha)
    Sk007 skrev 2023-04-16 14:20:43 följande:
    Du menar att man ska dela tiden 50/50 mellan fru och älskarinna?
    I så fall behöver älskarinnan och frun prata ihop sig och försöka ordna något slags schema.
    Haha den var bra! 
    För mig hade 50% tid varit guld. Nu får man vara glad att man får några futtiga procent. Livet som älskarinna.
  • Bagar Bengtsson
    Anonym (Usch!) skrev 2023-04-16 14:13:49 följande:
    De är klart att det är otrohet när du sexchattar bakom ryggen på din fru. Att du dessutom blandar in din fru i den andre mannens sexfantasier är ju på gränsen till övergrepp. Säg inte att du delar nakenbilder på din fru med den här mannen för då begår du en kriminell handling. Att skylla på att din fru är för pryd är extremt ynkligt.

Här har vi delade meningar. Hur skulle det kunna vara ett övergrepp om jag chattar om en fantasi där min fru är med med någon?

Folk tar sig tid om de vill vara otrogna och arbetsplatser är ju ett bra ställe för att gå till jobbet måste man ju.

• Anonym (Usch!)
    Bagar Bengtsson skrev 2023-04-16 19:50:57 följande:

Här har vi delade meningar. Hur skulle det kunna vara ett övergrepp om jag chattar om en fantasi där min fru är med med någon?

Folk tar sig tid om de vill vara otrogna och arbetsplatser är ju ett bra ställe för att gå till jobbet måste man ju.

Jag skrev på gränsen till ett övergrepp. Eftersom maken och en främmande man chattar om vad de vill göra med frun. Men han kan ju alltid fråga sin fru vad hon tycker om att bli utlämnad sexuellt till en främling. Lämnar han ut sin och fruns sexliv till en chattkompis? Fy fan, hur vidrig får man bli? 
  • Anonym (Otrogen)

Min älskare bor i ett annat nordiskt land och vi träffas 1-2 gånger i månaden och då ca 12 timmar över natten. Vi sexchattade väldigt mycket i början men nu är hans liv lite annorlunda så han har annat för sig. Han är singel och jag vet att han knullar andra oxå men har sagt att jag absolut inte vill höra om det. Men vi ha kontakt om allt från det vardagliga livet till sexprat. Han är en otroligt sexig man och jag är otroligt kåt på honom. 
    Han ger mig något som min fästman inte kan men jag skulle aldrig vilja vara med honom på heltid. Det två tillsammans ger mig vad jag behöver i sängen och även i det vardagliga livet. Båda ge mig saker i sängen som den andra inte ger och jag vill inte vara utan något utav det.
    Min fästman jobbar borta i veckorna så det ger mig möjligheten till att träffa min älskare. Den dagen han inte gör det längre så kommer jag tvingas att avsluta kontakten med älskaren då det inte längre kommer vara möjligt att träffas.
    Min fästman vet inte om min älskare och det är osannolikt att han kommer få veta något om jag inte själv väljer att berätta.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (eh)
    Ccplus skrev 2023-04-17 13:45:10 följande:
    Usch, varför berättar du det här? Tror du att det är en kollektiv biktsal eller? Äckligt som fan o höra om, var snäll och håll det för dig själv!
    varför läser du en tråd som heter "de otrognas dagbok" om du mår dåligt av det!?
  • Ccplus
    Anonym (eh) skrev 2023-04-17 14:39:20 följande:
    varför läser du en tråd som heter "de otrognas dagbok" om du mår dåligt av det!?
    Varför blir du så bestört över att jag frågar varför hon tror att det skulle vara okej att bikta sig? 
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden De otrognas dagbok