• Anonym (Original sin)

De otrognas dagbok

Ja alla hemlighetsmakare därute, vad håller ni på med just nu som ni inte borde? Sextar, delar bilder, har hemliga möten eller vad?

Hur hinner ni?

Hur lyckas ni hålla det hemligt om ni försvinner flera timmar emellanåt?

Är det någon som känner sig nära att bli påkommen eller är nära att bekänna?

• Svar på tråden De otrognas dagbok
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Original sin)

Allt som inte rör ämnet kommer att anmälas som off topic.

Jag är intresserad av hur folk faktiskt lever och jonglerar mer än en relation, när bara en relation kan vara närmast omöjlig.

• Anonym (Smulan)

Det är nu några år sedan men tror inte att det skiljer sig så mycket mot de som är igång nu.

Vi var båda i förhållanden, han var gift och jag var sedan några år sambo, Det var inte alls  meningen, ingenting vi planerade utan det bara hände. När vi hade våra möten så var det inte främst för att ha sex, vi hade kanske sex 50% av gångerna.  

Vi sågs när vi kunde, planerade så gott som aldrig. Tillslut insåg vi att vi måste sluta ses eftersom vi blev mer och mer involverade i varandra och ingen av oss ville separera från våra partners.

Jag ar aldrig varit otrogen därefter. Har inget behov av det längre det var han eller ingen.

• Anonym (Nöjd älskarinna)
    Anonym (Original sin) skrev 2023-04-15 18:33:49 följande:
    De otrognas dagbok

Ja alla hemlighetsmakare därute, vad håller ni på med just nu som ni inte borde? Sextar, delar bilder, har hemliga möten eller vad?

Hur hinner ni?

Hur lyckas ni hålla det hemligt om ni försvinner flera timmar emellanåt?

Är det någon som känner sig nära att bli påkommen eller är nära att bekänna?

Min älskare och jag träffades via jobbet, Vi har båda varit gifta 20+ år och ingen av oss har något tillfredsställande sexliv med våra partners. Det började som en kul och skön grej mellan oss men nu märker vi att vi börjar längta efter varandra på ett annat sätt. Vi försökte bryta men drogs snabbt tillbaka till varandra. Vi har båda nya jobb nu. 

Vi träffas en eller ett par gånger i veckan och pratar i telefon fyra till fem gånger. Inga sms eller mejl. Ibland är träffarna bara en kvart och ibland flera timmar. Vi träffas i bilen, på den enes arbetsplats eller på ett annat särskilt ställe om det går och vi har tid. 

Jag tror inte att det är någon större risk att vi blir påkomna. Någon gång tror jag att han har velat erkänna för sin partner men risken är nog inte överhängande. Då får det bli så, inget att oroa sig för. 
  • Anonym (Nöjd älskarinna)
    Ccplus skrev 2023-04-17 13:45:10 följande:
    De otrognas dagbok
    Usch, varför berättar du det här? Tror du att det är en kollektiv biktsal eller? Äckligt som fan o höra om, var snäll och håll det för dig själv!
    Kul att du läser i en tråd som heter "De otrognas dagbok" och sedan undrar varför någon berättar just sånt. Drömmer
  • Anonym (intressant)

Den här tråden borde alla som funderar på att förlåta en otrogen skithög läsa

• Anonym (Älskarinna)

Är inte den otrogne men har en affär med en gift man. Lämnade honom för jag pallade inte med att allt måste ske enligt hans schema, anpassningen, hopplösheten, längtan, olyckan och det dåliga samvetet. Men gick tillbaks.

Denna gången höll jag ut 4 månader. Men efter han gråtit sig till att ses trillade jag dit igen. Nästan direkt när vi sågs grät vi och kysstes, sedan var han i mig och kom i mig. Detta kanske 3-5 minuter efter jag öppnat dörren. I hallen. Vi gjorde det en gång till och han var borta igen, nästan 2 timmar totalt.

Sågs igen dagen efter. Hann inte ens ha sex för han kom i min mun. I hallen igen.. 10 minuters besök totalt. Har blivit lovad att vi skall göra något kul ihop, kanske åka iväg och kunna umgås ordentligt, eller bara att han är hos mig minst en hel kväll, natt och morgon ihop detta asap.

• Sk007
    Anonym (Älskarinna) skrev 2023-04-20 13:22:09 följande:

Är inte den otrogne men har en affär med en gift man. Lämnade honom för jag pallade inte med att allt måste ske enligt hans schema, anpassningen, hopplösheten, längtan, olyckan och det dåliga samvetet. Men gick tillbaks.

Denna gången höll jag ut 4 månader. Men efter han gråtit sig till att ses trillade jag dit igen. Nästan direkt när vi sågs grät vi och kysstes, sedan var han i mig och kom i mig. Detta kanske 3-5 minuter efter jag öppnat dörren. I hallen. Vi gjorde det en gång till och han var borta igen, nästan 2 timmar totalt.

Sågs igen dagen efter. Hann inte ens ha sex för han kom i min mun. I hallen igen.. 10 minuters besök totalt. Har blivit lovad att vi skall göra något kul ihop, kanske åka iväg och kunna umgås ordentligt, eller bara att han är hos mig minst en hel kväll, natt och morgon ihop detta asap.

Det låter som att du är självdestruktiv.
    Du behöver antingen acceptera hur han använder dig och dessutom tycka om det. Eller så behöver lära dig att säga nej till denna man.
  • Anonym (sugen kvinna)
    Anonym (Älskarinna) skrev 2023-04-20 13:22:09 följande:

Det här låter helt underbart. Blir så otroligt sugen nu.
  • Anonym (Älskarinna)
    Sk007 skrev 2023-04-20 13:49:50 följande:
    Det låter som att du är självdestruktiv.
    Du behöver antingen acceptera hur han använder dig och dessutom tycka om det. Eller så behöver lära dig att säga nej till denna man.
    Är förmodligen det ja. Självdestruktiv. Har vart med honom sedan jag var 18, är 30 nu. Jag trodde jag kunde säga nej till honom nu. Höll mig undan helt först för att jag visste att jag inte kunde, träffade tom. en annan kille, en bra kille, skild, helt ledig. Vi umgicks som vänner bara för jag kände mig inte redo för något fysiskt... och han sa att jag är värd all väntan i världen. Men det är kört nu:(

Jag trillade dit direkt, tog nog inte ens 5 minuter innan inte ens vi började ha sex utan inte ens 5 minuter och så hade vi redan haft sex. Längtar tills vi kan ses ordentligt och faktiskt umgås, då kanske det känns bättre. 
Svar på tråden De otrognas dagbok