• Anonym (Original sin)

De otrognas dagbok

Ja alla hemlighetsmakare därute, vad håller ni på med just nu som ni inte borde? Sextar, delar bilder, har hemliga möten eller vad?

Hur hinner ni?

Hur lyckas ni hålla det hemligt om ni försvinner flera timmar emellanåt?

Är det någon som känner sig nära att bli påkommen eller är nära att bekänna?

• Svar på tråden De otrognas dagbok
  • Anonym (Vet)
    Ccplus skrev 2023-04-17 14:53:33 följande:
    Varför blir du så bestört över att jag frågar varför hon tror att det skulle vara okej att bikta sig? 
    Läs trådens namn en gång till.
  • Unnamed

Spännande tråd med många åsikter i en känslig fråga. Är själv gift och har aldrig varit otrogen, tror aldrig jag skulle kunna det heller. Men detta va ju en dagbok eller hur? Så lufta tankarna måste man ju få göra! 

Har svårt att undgå att det finns en pirrig känsla av tanken att träffa en erfaren kvinna 35-50 år. Som letar efter en yngre kille som kanske är bättre tränad och mer goodlookin än gubben där hemma. 

Kan inte vara ensam bland varken killar eller kvinnor? :)

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Conny)
    Anonym (Usch!) skrev 2023-04-16 22:10:45 följande:
    Jag skrev på gränsen till ett övergrepp. Eftersom maken och en främmande man chattar om vad de vill göra med frun. Men han kan ju alltid fråga sin fru vad hon tycker om att bli utlämnad sexuellt till en främling. Lämnar han ut sin och fruns sexliv till en chattkompis? Fy fan, hur vidrig får man bli? 
    Du kanske borde läsa trådstarten igen. Tråden handlar om olika erfarenheter av otrohet. Dina moraliska uppfattningar är inte alls lika intressanta.

Om du inte gillar otrohet så borde du sluta läsa såna trådar. För du tror väl inte att du ska kunna forma om andra människor genom att skriva elaka saker i ett forum?
  • Anonym (B_la)
    Anonym (Conny) skrev 2023-04-17 16:56:00 följande:
    Du kanske borde läsa trådstarten igen. Tråden handlar om olika erfarenheter av otrohet. Dina moraliska uppfattningar är inte alls lika intressanta.

Om du inte gillar otrohet så borde du sluta läsa såna trådar. För du tror väl inte att du ska kunna forma om andra människor genom att skriva elaka saker i ett forum?
    Det är bra att människor inte får härja fritt i forum, utan att andra åsikter också vädras. Alldeles för många i det här forumet som uttrycker rätt motbjudande omoraliska åsikter, bara för att de kan och får stå oemotsagda och är anonyma. 

Jag tycker också att det låter vidrigt. 
  • Meddelande borttaget
  • BDawg

Har en älskarinna, träffas lite när vi har tid.

Har ibland haft sex offentligt, försöker spexxa till det.

Vi är inte kära, ja jag är det i alla fall inte och hon säger att hon inte är kär i mig.

Vi passar på när schemat funkar för alla inblandade *host*

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden De otrognas dagbok