Sommarklänningar för överviktiga?
Vart hittar jag snygga trendiga och prisvärda sommarklänningar som överviktig?
Vart hittar jag snygga trendiga och prisvärda sommarklänningar som överviktig?
Folk tipsar ofta om Ellos. Ver inte hur trendigt det är dock.
Kapahl hade en snygg kollektion förut, Bonprix ( nätshopping) hade också snygga kläder för plus modeller.
Bonprix verkar jämt ha så fina saker, många gånger i bara större storlekar så jag blir avis. Ja, det kan säkert vara mycket "tält" i stilen men jag gillar bekväma gärna blommiga plagg :P
Bonprix har mycket fint, är själv överviktig men hittar mycket där, cellbes har en del och där har jag köpt flera bikinis också - ja jag använder bikini trots att jag helst borde gömma mig i vassen tycker säkert en del;)
Tack ni som svarat! Bonprix kände jag inte till sedan tidigare och gick in och tittade och de hade ju en del jättefina klänningar. Prisvärda dessutom. Ska titta på Cellbes och Ellos också som några av er tipsade om.
Enda är att jag helst hade velat prova klänningarna innan köp för det är krångligt att returnera och beställa nytt. Det är sällan som jag hittar något som passar min kropp
Bonprix har mycket fint, är själv överviktig men hittar mycket där, cellbes har en del och där har jag köpt flera bikinis också - ja jag använder bikini trots att jag helst borde gömma mig i vassen tycker säkert en del;)
Tack ni som svarat! Bonprix kände jag inte till sedan tidigare och gick in och tittade och de hade ju en del jättefina klänningar. Prisvärda dessutom. Ska titta på Cellbes och Ellos också som några av er tipsade om.
Enda är att jag helst hade velat prova klänningarna innan köp för det är krångligt att returnera och beställa nytt. Det är sällan som jag hittar något som passar min kropp
Shein
Zalando har en hel del också. Returen är gratis och lätt att göra så där tycker jag det funka bra att inte prova innan. Bonprix har jag för mig är lite krångligare.
Kaffe Curve och Vero Moda Curve har mycket fint, upp till strl 52 typ. Rekommenderar en kik. :)