Riksdagsvalet 2026
Jag undviker alla pedofiler.
Och de som utnyttjar djur, som Centerpartiets landsbygdsminister talade så varmt om.

Jag undviker alla pedofiler.
Och de som utnyttjar djur, som Centerpartiets landsbygdsminister talade så varmt om.

Liberalerna har verkligen spårat ur.
Som ung var jag med i Folpartiets ungdomsförbund, men detta nuvarande Liberalparti är ju idag så långt ifrån det gamla Folkpartiet man kan komma.
Jag hoppas att Liberalerna åker ut ur riksdagen.
Deras så kallade arbetsmarknadsminister är verkligen vedervärdig. Partiledaren gillar jag, men vad kan hon göra med detta ovettiga parti?
Alla bör ha Jimmie Åkessons bristande omdöme i åtanke, exempelvis hans okritiska beundran för Donald Trump, innan man lägger sin röst i nästa svenska riksdagsval..

Herregud vilket amatörmässigt haveri. Nu visar det sig att Sverigedemokraterna och de övriga Tidölagspartierna utredare har räknat fel, med inte mindre än 5 miljarder kronor..
Sverige behöver en ny regering..

Det går inte så bra för "den bjeda mitten"
Jag förstår att det är obekvämt att bli motsagd med fakta, men sakläget är följande.
Du hänvisar till en undersökning som bygger på ett självrekryterat panelurval, där deltagarna själva har anmält sitt intresse för att delta och uttrycka åsikter. Denna typ av urval har lägre tillförlitlighet än undersökningar som baseras på ett slumpmässigt urval, eftersom risken för systematiska skevheter är betydligt större.

Jag förstår att det är obekvämt att bli motsagd med fakta, men sakläget är följande.
Du hänvisar till en undersökning som bygger på ett självrekryterat panelurval, där deltagarna själva har anmält sitt intresse för att delta och uttrycka åsikter. Denna typ av urval har lägre tillförlitlighet än undersökningar som baseras på ett slumpmässigt urval, eftersom risken för systematiska skevheter är betydligt större.
I Novus undersökning, från januari 2026, som bygger på ett slumpmässigt urval och därför har avsevärt högre tillförlitlighet, hamnar Jimmie ?Führern? Åkesson först på tredje plats..

Haha, du tar tydligen till vilka nödlögner som helst! ![]()

Som du ser ökar stödet för Magdalena Andersson, och hennes stöd är betydligt högre än för ledarna för Tidölags-partierna..
Tidölagspartiet Liberalernas resultat är anmärkningsvärt. Har någonsin en partikledare haft ett så uset förtroemnde?

Hur går det för Medborgerlig Samling, partiet du ofta framhåller?
Det har avslöjats att partiledaren Daniel Sonesson, i jakten på partifinansiering, kontaktat EU-parlamentarikern Fernand Kartheiser, avsatt från den konservativa gruppen, på grund av sina nära band till Vladimir Putin..
www.etc.se/inrikes/intern-kritik-mot-partiledare-efter-hemligt-moete-med-putinvaenlig-ex-spion

Trampade jag på en öm tå? Sympatiserar du med MED, ett parti som har sökt stöd från ett putinvänligt nätverk?
Medborgerlig Samlings partiledare, Daniel Sonesson, har bekräftat uppgifterna, och flera ledamöter i partistyrelsen har nu lämnat partiet..
Utan att du säger det rakt ut så indikerar ditt agerande att du sympatiserar med MED, ett parti som söker finansiering från putinvänliga nätverk..
För den som vill veta mer.
omni.se/partiledare-i-mote-med-putinvanlig-ex-spion-medlemmar-lamnar-styrelsen/a/8p6nEQ