har du sett stegring på testen? :)
Jag kunde ändå ana på testen att mina test inte stegrades så snabbt när jag fick mitt missfall v 6. Med dottern så var testen snabbt starkare och de brukar ju öka varannan var tredje dag i början. Det är en god indikation att allt står bra till🥰 vissa brukar även köpa de där digitala som säger 1-2, 2-3 och 3+ för att se att det stegras! Sånt kan lugna men sen kommer en ändå oroa sig hela graviditeten, de går inte helt slappna av men försök ha tillit till att det går som det ska. Hantera det där och då om det går galet! Jag gick inte och tänkte missfall och oroade mig massor även om jag reagerat på att testen inte ökat lika fort som tidigare. Först när jag såg blod på pappret tog jag tag i det.
Håller tummarna för dig!
AJMB skrev 2023-06-03 11:05:38 följande:
Jag testade ju positivt i onsdags, och har testat varje dag sen dess (allt positivt men svagt). Har BIM imorgon och är så fruktansvärt nervös att mensen ska dyka upp ändå?! Vågar inte lita på alla test utan tänker hela tiden att det nog inte kommer bli något av det. Vill ju vara glad! Ni som varit gravida tidigare hur har ni hanterat den stressen och oron? När vågade ni tro på att det verkligen växer något där inne i magen? 😵?💫
Jag är en nojig person i vanliga fall men det här känns inte hållbart🥲🥲