Inlägg från: Syskonförsök |Visa alla inlägg
  • Syskonförsök

BIM Juni 2023

Spännande. Har du några tidigare cykler att jämföra med? Brukar tempen gå upp efter dag 5 ca efter ägglossning eller är det mer unikt? Det är ett gott tecken så jag håller tummarna ! För mig brukar de inte hoppa upp så mycket om de inte är för att ett litet ägg fäst 🥰

My871 skrev 2023-06-03 20:46:33 följande:

Ägglossning har varit men jag har inga höga förhoppningar på denna cykeln tyvärr. Mannen fick prestationsångest när det var som viktigast, så vi missade det helt känns det som Rynkar på näsanaja, det kommer fler månader. Tempen gick ju upp idag iaf. Alltid något {#emotions_dlg.flower}

• Syskonförsök

Det är fullt möjligt! Håller tummarna!!

Bakpotatis skrev 2023-06-04 08:44:57 följande:

Jag är på ÄL+5 idag och igår fick jag en miniblödning, först lite rosa och sen lite brunt. Är det möjligt att få nidblödning så tidigt eller är det något annat tror ni? Jag fick nidblödning i 2 tidigare graviditeter också men osäker på vilken dag i cykeln den dök upp. 

• Syskonförsök

Fattar. Håller tummarna att de betyder något! Hur såg det ut idag?

Jag inväntar otåligt ägglossning! Bör komma när som helst. :)

My871 skrev 2023-06-03 22:48:55 följande:
    Jag har tempat ett och ett halvt år cirka men har under den tiden haft problem med sköldkörteln, opererat bort den och försökt ställa in rätt dos med levaxin. Så det känns lite missvisande att kolla på tidigare cykler kanske. Men ifall jag skulle jämföra med dom så brukar det snarare ligga plant eller minska så dags. Har haft rätt kort lutealfas när jag varit sjuk Verkar det som. Någon sådan höjning när det tidigare legat hyfsat plant har det inte varit tidigare. Men det kanske bara var en engångsgrej i morse :) in
    hur går det för dig? 
  • Syskonförsök

Nej det ska vara en dag max! :) jag förstår att du testar och önskar ett plus men din temp hade garanterat varit högre om du var gravid ❤️ hoppas på ägglossning denna gång och att det blir ett plus! Tagit ägglossningstest något?

Sanlin90 skrev 2023-06-04 09:42:45 följande:
    Kan en implantationsdipp hålla i sig två dagar? Fick starkaste spökstrecket jag haft idag
  • Syskonförsök

Det där är positivt! Mvh en som plussat och haft kemiska graviditeter med babyplan. Gör digitalt så står det garanterat gravid! Grattis !

My871 skrev 2023-06-06 10:06:47 följande:

Varför gör man såhär mot sig själv egentligen. Jag hade bestämt mig för att inte testa förrän efter bim och så idag när tempen fortfarande var hög så kunde jag inte hålla mig. ÄL +9 och ett tydligt streck visade sig direkt på testet. Nu är det ju babyplan och jag inte vågar lita

på det iaf. Så varför är man så dum och testar Skrikandes

• Syskonförsök

Hur många dagar efter ägglossning är du nu? 

har för mig att jag läst att över 17 dagar ska vara omöjligt men är det mer så har en i så fall inte haft ägglossning 

ANSN skrev 2023-06-06 08:42:10 följande:

Min mens är försenad 2 dagar jätte märkligt för den är alltid i tid annars. Jag testade mig på bim då var det negativt. Hur många dagar får mensen var sen innan man kan kontakta en gynekolog, vet någon det? 

• Syskonförsök

Helt säkert!

nej inte än, så segt, men närmar sig. Hoppas på glad gubbe imorgon eller torsdag!

My871 skrev 2023-06-06 15:00:02 följande:
    Tror du verkligen det. usch, känner mig så osäker. Jag har ett testa tidigt kvar som jag tänkte ta imorgon på morgonen så får vi se vad det visar då. Kanske tar ett digitalt då också om det visar liknande idag. Tråkigt om det skulle stå inte gravid bara. hur går det för dig då? Har du haft ägglossning än?
  • Syskonförsök

Grattis till alla plus!!❤️❤️

här händer det inte mycket! Verkar som jag fått min första  cykel utan ägglossning (som jag märkt) eller så får jag en otroligt sen en! Dag 27 idag!! Så segt. Hoppas på en magisk glad gubbe imorgon, känns så segt att vänta till nästa försök annars!

• Syskonförsök

ÄNTLIGEN. Dag 28 i cykeln, vad fan hände men överlycklig att den inte hoppade! ändrar bim sen men då blir det runt 27/6 istället. 
  • Syskonförsök

Hoppas på samma för mig! är på försök två efter missfall. 

Bakpotatis skrev 2023-06-13 10:52:31 följande:
    Fy vad tufft, känner verkligen med dig, skickar styrkekramar! Håller tummarna för att det ändå är något.

När jag fick ett MA i v 14 innan första barnet blev jag gravid på cykel nummer 2 efter missfallet. Var så besviken första cykeln men tror att min kropp behövde återhämta sig helt innan den var redo igen. Kanske samma för dig?
Svar på tråden BIM Juni 2023