Min man tror att jag är intresserad av en annan man
Hej,
jag vet inte riktigt var jag ska vända mig, hoppas att ni kan ge mig ärliga svar och råd.
För en vecka sedan så kikade min sambo i min dator (historik). Han satte sig vid datorn och jag tycker att det var märkligt så jag ställde mig bakom honom. Han hade väl redan varit inne och kikat på historiken och ville se mer.
Jag har varit tillsammans med min sambo i snart 9 år och vi har två små barn tillsammans 3 och 5 år gamla. Vi bor i utlandet och jag åker till Sverige då och då eftersom jag jobbar för ett svenskt företag.
min sambo har inte visat mycket intresse för mig de senaste två åren - han har mest spelat tv-spel (han är 50 år och jag är 35) och jag har skött hemmet och barnen mest. Han är en latmask med bra ekonomi. han har redan berättat att han är lat från oxh med att jag lämnade Sverige (han är också svensk) för att flytta till honom utomlands.
jag har sett en snygg kille på gymmet som verkar vara snäll - jag har väl tyckt att han är attraktiv men thats it. Jag har inga känslor för honom, eller är intresserad av honom. Jag känner inte heller människan.
då jag känt mig så pass ensam om kvällarna, druckit vin vid matbordet medan min sambo druckit sitt vin vid tvn, eller jag har suttit själv på balkongen på kvällarna utan att ha någon att umgås med så har jag suttit och googlat STRUNT.
jag raderade all historik då jag visste att han skulle bli sur för allt strunt som jag googlat.
jag googlade bl a ?intresserad i en annan man men är i ett förhållande?. Jag var bara nyfiken på vad andra skrev, men jag är inte intresserad Av någon annan. Jag har bara könt mig extremt ensam medan min sambo varit bekväm i vår relation.
nu har han gjort slut med mig och varit helkall i en vecka. Han bad mig att åka iväg med barnen till Sverige så han får egentid i 9 dagar - sedan så kommer han och träffar mig den 7e för att ge mig ett svar om vi ska fortsätta vara ett par eller inte.
jag är helt förkrossad. jag skulle vilja veta vad ni hade gjort i min situation och om ni också hade varit elaka mot er partner om hon/han gjort liknande som jag gjort?
jag vet inte hur jag ska gå vidare utan honom - jag älskar ju honom så otroligt mycket och jag älskar min familj :(