Inlägg från: Anonym (Ps) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ps)

    Förlåta sig själv efter otrohet

    Jag tycker man ska inte göra nåt utt redning för nånting som man har inte gört eller om de finns inte nåt bivis.

  • Anonym (Ps)

    Min flikvän bety mycket en alla tror för mig och som jag sa alla som stor mått mig här glöm inte va ni skriver hur ni försöker få skriva till henne jag har inte bet nån i mitt liv lite på mig heller och jag vet vem jag är jag känner mig själv jätte bra jag älskar henne så mycket som finns i mitt hjärt och de som kommit fram är de som finns kanske jag blir kvar har men dom förstår mitt liv en dag kommer vi träffar igen

  • Anonym (Ps)

    Jag har inte gört nåt till jag vill nån förlåtelse och jag behöver inte nån ger mig en lektion som vad ska jag göra allt jag gör e bara för ett normalt liv jag vill inte nån ser ner på mig jag har gört rätt inte fel de sant jag hade drukit my för ut men inte nu längre om du vill försätta doma mig för nåt som jag har inte gört så jag kan prata med dig när jag är där och änmela dig för nåt i de situationen som på går 
    jag har blivit jävgt suckat av de sitotionen och om du vill legga dig i så vsg jag kanske för lite straf eller rätt ✅ men den som för slutet de jag för att de jag som går fram med livet och stannar inte över så mycket ont och sorge som jag har set jag är skyldig henne mycket men de finns nån ting som heter röda strejkan dom är grensen där gå inte över min grens jag levar så jag vill inte hato hot som barn , men i praktiken man kan bevisa hur man levar , de ont jag har över min  sitotion värj där om du har du skommer inte kunna leva jag har förlåtit henne men inte dom som dumt mig och dömt mig för nå som helt faik och falsk jag litar inte på nån längre , och jag vill inte bära de Går mer en de jag vill inte de blir store en de jag snart tappar lust och vill till slut ta bort min vänta tid och över ge allt , jag visar inte att jag är svag nej men jag vill visa nån och säga du förlörat tro från nån som älskade dig men en allt i det där livet och du är blivit förlåtaN , men inte dom som gört mig illa bakom min rygg. jag vill inte hämnas men när tiden blir längst jag blir mera hemli hot full inåti mig och mycket mera döds tanke jag vill bara komma vara normal som nu , ???

Svar på tråden Förlåta sig själv efter otrohet