• Anonym (HH)

Män som är röda flaggor

Måste få skriva av mig, jag vet inte vem jag ska prata med om det här.

Jag matchade med en man på tinder för ett par månader sedan, samtalet började normalt men styrdes snabbt in på sex. Rätt mycket på mitt initiativ. Det var inget konstigt, vi delade erfarenheter med varandra och vad vi gillade osv. Han var inne på mycket analt, jag gillar det med om än inte gjort det så mycket det senaste. Vi bestämde flera gånger att vi skulle träffas, han skulle komma till mig men sköt upp det i sista stund och ett par ggr hörde han inte av sig alls förrän dagen efter , även jag hade för fullt schema och fick blåsa av i sista minuten ett par ggr.
    Efter mycket om och men åkte jag till honom, sent som sjutton var det, träffades som hastigast ute, han såg betydligt bättre ut än sina bilder och vi gick in och knullade.
    Bland det bättre, han kysstes fantastiskt, gjorde inget konstigt i sängen men lite mjukare än jag hade förväntat mig utifrån hans ord.
    Dagen efter fick jag en fråga om jag var tillfredsställd med natten och jag svarade ja, jag gör der gärna igen.
    Då avmatchade han mig.
    Fel timing definitivt, jag hade jättemycket på jobbet, stress över privatliv, orolig för sjukdomar, mens på väg, bråk med min familj och så grädden på moset den här killen.
    Jag blev mer sårad än jag väntat mig, jag visste ju att det bara var för sex men tycker faktiskt att man kan avvisa snyggare om man inte är intresserad.
    Det gick några veckor och så matchade vi om igen. Jag sa till honom att han hade fel timing i sitt ghostande, jag var inte mentalt stabil just då och skulle vi börja om fick han vara snällare, vilket han lovade.
    Grejen är att han tänder på slamperi och jag är inne i  en förskräcklig hoe-phase just nu och jag hade hunnit knulla en del under dessa veckor. Vi bestämde att göra det igen men antingen cuckold eller trekant eller att jag knullar innan jag kommer till honom. Det här är också en stor turn on för mig så inget konstigt. Jag säger också tydligt att ska vi göra det så är det respekt som gäller, inget ghostande eller förnedrande efteråt, vilket han håller med om.
    Det drog igen ut på tiden igen, pga våra jobb men också inte helt lätt att hitta någon som vill knulla med mig medan han ser på som dessutom har tid när vi har.
    Efter ett tag ledsnade jag och sa vi gör trekanten istället, ta med din kompis. Sagt och gjort de kom, vi gjorde det, inte alls lika mycket fart som jag förväntat mig men jag blev definitivt inte avskräckt. Återigen så kysser han fantastiskt.
    De åker hem, han meddelar att det var trevligt jag säger att jag vill testa igen eller cuckold som vi pratat om tidigare. Han vill ha gruppsex och jag går med på det.
    Han frågar om han får ge mitt nummer till kompisen som var med, jag säger ja men är också tydlig med att det är honom jag är
    intresserad av inte kompisen.
    Kompisen börjar smsa mig, har varit ut till mig flera ggr, bra sex men vi hånglar inte vilket är en ganska viktig grej för mig. Men jag vill helst inte det med honom, tanken på att kyssa honom avskräcker mig lite. Jag har också sagt till kompisen att jag vill göra om det med båda han säger absolut, men nu när vi gjort det regelbundet ett tag säger han att han inte vill göra det tillsammans med första killen någon mer gång, jag kan om jag vill men han vill inte vara med.

Nu det stora problemet - båda männen är gifta.
    Jag trodde verkligen den första var separerad, kompisen hade ringen på sig så där fattade jag ju direkt och med den info jag fick under andra besöket tog det ungefär två sekunder att hitta namn, adress och fru till den första också. Har brottats lite med samvetet, men det är ju inte jag som gör fel. Jo lite nu när jag vet, men det är ju inte bara med mig de har knullat och jag är absolut inte gift.

Hur som helst har han slutat svara mig nu, och jag tog det jättehårt igen trots att jag igen visste vad jag gav mig in på och aaaalla tecken skriker ut att der här är en kille att akta sig för.
    Varför gör jag så här mot mig själv? Och varför gör det så ont.
    Kompisen smsar mig varje dag och jag gillar honom men har också sagt att jag vill inte bli för seriös med en gift man och jag får absolut inga creepy vibbar från honom, men jag är fortfarande sjuuukt sugen på den första killen. Det är massor av nasty saker jag vill göra med honom, och jag skulle gärna låta honom äga mig, bestämma vilka jag får knulla med och ha olika sexuella äventyr med honom.

Jag behöver hjälp att komma ur det här.
  • Svar på tråden Män som är röda flaggor
  • Anonym (Palle)
    Anonym (HH) skrev 2023-06-18 09:37:42 följande:
    Varför är jag en röd flagg?
    Mina intentioner är enbart goda och jag vilseleder ingen. För ärlig och öppen är mitt största problem.

Jag är verkligen inte intresserad av enbart hook ups eller ons, hade mycket hellre haft någon form av casual förhållande utan att det behöver vara för seriöst.
    Ditt bekräftelsebehov, ditt gränslösa beteende och din oförmåga att hitta, skapa och bibehålla sunda relationer påverkar såklart inte bara dig själv. 

Man kan även addera på svårigheten att se din egen del i varför saker blir som dom blir.
  • Anonym (HH)
    Anonym (Palle) skrev 2023-06-18 10:06:10 följande:
    Ditt bekräftelsebehov, ditt gränslösa beteende och din oförmåga att hitta, skapa och bibehålla sunda relationer påverkar såklart inte bara dig själv. 

Man kan även addera på svårigheten att se din egen del i varför saker blir som dom blir.
    Nja, oförmåga att skapa en sund relation vill jag inte sträcka mig till. Jag har relativt nyligt lämnat ett långt (väldigt långt) förhållande och agerar ut nu. Jag har varit lugn både innan och under tiden jag levde tillsammans med någon. 

Att jag är en del av problemet det fattar ju jag med, men jag är så här i allt. Börjar jag springa springer jag för mycket, äter jag äter jag för mycket, jobbar jag jobbar jag för mycket. Nu råkar jag knulla för mycket 🙈
    Lagom är bäst, var det någon som sa.

Men jag är ju så sjukt nyfiken, vill testa alla de här sakerna men utan att det gör ont efteråt.

Och det är en sån otrolig turn on att göra de här sakerna och vad jag ville göra dem med mannen jag beskrev i trådstarten.
  • Anonym (S)
    Anonym (HH) skrev 2023-06-18 10:29:53 följande:
    Nja, oförmåga att skapa en sund relation vill jag inte sträcka mig till. Jag har relativt nyligt lämnat ett långt (väldigt långt) förhållande och agerar ut nu. Jag har varit lugn både innan och under tiden jag levde tillsammans med någon. 

Att jag är en del av problemet det fattar ju jag med, men jag är så här i allt. Börjar jag springa springer jag för mycket, äter jag äter jag för mycket, jobbar jag jobbar jag för mycket. Nu råkar jag knulla för mycket 🙈
    Lagom är bäst, var det någon som sa.

Men jag är ju så sjukt nyfiken, vill testa alla de här sakerna men utan att det gör ont efteråt.

Och det är en sån otrolig turn on att göra de här sakerna och vad jag ville göra dem med mannen jag beskrev i trådstarten.
    Ts, det är inget problem att ligga med en hel ormgrop av personer samtidigt, att ha fnuttioelva olika sexpartners på löpande band eller att tända på de här sakerna - problemet är varför. Orsakerna bakom verkar inte komma från en sund och bra plats. Att du haft en lång och bra relation spelar mindre roll för framtiden.
  • Anonym (3)
    Anonym (S) skrev 2023-06-18 10:34:41 följande:
    Ts, det är inget problem att ligga med en hel ormgrop av personer samtidigt, att ha fnuttioelva olika sexpartners på löpande band eller att tända på de här sakerna - problemet är varför. Orsakerna bakom verkar inte komma från en sund och bra plats. Att du haft en lång och bra relation spelar mindre roll för framtiden.
    Vilka orsaker bakom syftar du på? Vart ser du dem i vad TS berättar?
  • Anonym (3)
    Anonym (HH) skrev 2023-06-18 09:21:13 följande:

Det är klart det är ett självskadebeteende, det fattar jag också. 
    Jag får en enorm kick av uppmärksamheten, och sen blir jag slängd i väggrenen när jag blir ghostad. 
    Men jag vill lägga till att sex alltid för mig varit enbart sex, det behöver inte vara känslor inblandade, jag har haft interaktioner med män som jag inte alls haft kontakten med efteråt och det gör mig ingenting. 
    Men då och då dyker det här upp, jag blir eggad och tänd och sätter mig i nerförsbacken utan bromsar. 
    Nu låter det som att jag är största slampan på denna jord, absolut inte. Jag har levt i ett långt förhållande och vill nu prova på lite.
    Jagg blir bara så trött på mig själv ibland.
    Och ja, jag skulle absolut vilja prata med någon, jag mår inte bra, det vet jag. Men har varken tid eller intresse att lägga massa pengar på terapi.

Varför tror du att det ör ett självskadebeteende?

Du hoppas på att få bra sex igen, tog chansen men fick bli besviken på honom igen. Är det för att du egentligen vill bli sårad och inte så mycket för att du tyckte om sexet?
  • Anonym (HH)
    Anonym (3) skrev 2023-06-18 10:56:45 följande:
    Varför tror du att det ör ett självskadebeteende?

Du hoppas på att få bra sex igen, tog chansen men fick bli besviken på honom igen. Är det för att du egentligen vill bli sårad och inte så mycket för att du tyckte om sexet?
    Jag träffade honom igen helt klart för att jag gillar sexet, det var inte perfekt, han lovade mer än vad han höll, men för att jag tänder så enormt på hans dominerande sätt. Jag blir helt till mig, plus att han är het som fan och är snuskig som fan i vad han vill(e) göra med mig.
    Det destruktiva kommer i från att jag vet att jag är alldeles för känslig, jag hade redan haft de här dirty tankarna om honom och han hade gjort mig besviken. Jag förstod ju så klart att det skulle hända igen och att det skulle göra lika ont den här gången. Men jag blir så jävla tänd och kåt bara jag tänker på vad jag vill göra med honom och nu gör det ont igen för att han inte svarar.

Men skriver han igen har jag såklart inte lärt mig något utan skulle göra om det utan att tveka 🤷🏼?♀️ därav självskadan
  • Anonym (3)
    Anonym (HH) skrev 2023-06-18 11:07:03 följande:
    Jag träffade honom igen helt klart för att jag gillar sexet, det var inte perfekt, han lovade mer än vad han höll, men för att jag tänder så enormt på hans dominerande sätt. Jag blir helt till mig, plus att han är het som fan och är snuskig som fan i vad han vill(e) göra med mig.
    Det destruktiva kommer i från att jag vet att jag är alldeles för känslig, jag hade redan haft de här dirty tankarna om honom och han hade gjort mig besviken. Jag förstod ju så klart att det skulle hända igen och att det skulle göra lika ont den här gången. Men jag blir så jävla tänd och kåt bara jag tänker på vad jag vill göra med honom och nu gör det ont igen för att han inte svarar.

Men skriver han igen har jag såklart inte lärt mig något utan skulle göra om det utan att tveka 🤷🏼?♀️ därav självskadan
    Då är det ju inte så att du någonstans VILL bli skadad, och därför vill ha kontakt med killen? Utan för att du hoppas att det ska bli bra sex?

Att vara hoppfull och ge svekfulla människor fler chanser är inte självskadebeteende.

Ja, man tar risken att bli sårad/besviken men när man pratar om självskadebeteende så brukar det handla om att man själv VILL HA skadan. Du hoppas väl på att han ska bättra sig och INTE skada dig.
  • Anonym (HH)
    Anonym (3) skrev 2023-06-18 11:13:50 följande:
    Då är det ju inte så att du någonstans VILL bli skadad, och därför vill ha kontakt med killen? Utan för att du hoppas att det ska bli bra sex?

Att vara hoppfull och ge svekfulla människor fler chanser är inte självskadebeteende.

Ja, man tar risken att bli sårad/besviken men när man pratar om självskadebeteende så brukar det handla om att man själv VILL HA skadan. Du hoppas väl på att han ska bättra sig och INTE skada dig.
    Jag hoppas så klart att han ska bättra sig men jag vet ju också att det inte blir så, ett gift svin är ett gift svin även om jag tänder på honom. 

Däremot är der ju lite klantigt av honom att inte behandla mig med respekt, jag sitter på en massa information nu som jag lätt kan föra vidare om jag vill. 
    Nu vill jag absolut inte det, det kommer bara skada hans fru och barn och jag är inte elak. Som sagt, det är inte jag som inte håller kuken i styr så även om det är ett litet moraliskt dilemma så är det inte jag som doppar i fel gryta. 
  • Anonym (S)
    Anonym (3) skrev 2023-06-18 11:13:50 följande:

Att inte backa från en person som behandlar en illa kan ses som självskadebeteende t ex, särskilt som ts vet att han sårar henne.
  • Anonym (3)
    Anonym (HH) skrev 2023-06-18 11:30:55 följande:
    Jag hoppas så klart att han ska bättra sig men jag vet ju också att det inte blir så, ett gift svin är ett gift svin även om jag tänder på honom. 

Däremot är der ju lite klantigt av honom att inte behandla mig med respekt, jag sitter på en massa information nu som jag lätt kan föra vidare om jag vill. 
    Nu vill jag absolut inte det, det kommer bara skada hans fru och barn och jag är inte elak. Som sagt, det är inte jag som inte håller kuken i styr så även om det är ett litet moraliskt dilemma så är det inte jag som doppar i fel gryta. 
    Gifta män går absolut inte att lita på. Tro inte på något han säger innan du ser det hända, är mitt råd.

Han är ju en respektlös person, men du har rätt i att det är klantigt av honom. Naiv, ogenomtänkt eller så skiter han i alternativt hoppas lite att det ska komma fram.

Han familjs är hans problem, och inte ditt. Jag tycker inte att du ska behöva ta det på dig, men känns det inte bra så kanske det är bäst för dig själv att hålla dig borta från de gifta. Försök med någon annan matchning? Det bästa sexet kanske ligger framför dig.
Svar på tråden Män som är röda flaggor