• Anonym (HH)

Män som är röda flaggor

Måste få skriva av mig, jag vet inte vem jag ska prata med om det här.

Jag matchade med en man på tinder för ett par månader sedan, samtalet började normalt men styrdes snabbt in på sex. Rätt mycket på mitt initiativ. Det var inget konstigt, vi delade erfarenheter med varandra och vad vi gillade osv. Han var inne på mycket analt, jag gillar det med om än inte gjort det så mycket det senaste. Vi bestämde flera gånger att vi skulle träffas, han skulle komma till mig men sköt upp det i sista stund och ett par ggr hörde han inte av sig alls förrän dagen efter , även jag hade för fullt schema och fick blåsa av i sista minuten ett par ggr.
    Efter mycket om och men åkte jag till honom, sent som sjutton var det, träffades som hastigast ute, han såg betydligt bättre ut än sina bilder och vi gick in och knullade.
    Bland det bättre, han kysstes fantastiskt, gjorde inget konstigt i sängen men lite mjukare än jag hade förväntat mig utifrån hans ord.
    Dagen efter fick jag en fråga om jag var tillfredsställd med natten och jag svarade ja, jag gör der gärna igen.
    Då avmatchade han mig.
    Fel timing definitivt, jag hade jättemycket på jobbet, stress över privatliv, orolig för sjukdomar, mens på väg, bråk med min familj och så grädden på moset den här killen.
    Jag blev mer sårad än jag väntat mig, jag visste ju att det bara var för sex men tycker faktiskt att man kan avvisa snyggare om man inte är intresserad.
    Det gick några veckor och så matchade vi om igen. Jag sa till honom att han hade fel timing i sitt ghostande, jag var inte mentalt stabil just då och skulle vi börja om fick han vara snällare, vilket han lovade.
    Grejen är att han tänder på slamperi och jag är inne i  en förskräcklig hoe-phase just nu och jag hade hunnit knulla en del under dessa veckor. Vi bestämde att göra det igen men antingen cuckold eller trekant eller att jag knullar innan jag kommer till honom. Det här är också en stor turn on för mig så inget konstigt. Jag säger också tydligt att ska vi göra det så är det respekt som gäller, inget ghostande eller förnedrande efteråt, vilket han håller med om.
    Det drog igen ut på tiden igen, pga våra jobb men också inte helt lätt att hitta någon som vill knulla med mig medan han ser på som dessutom har tid när vi har.
    Efter ett tag ledsnade jag och sa vi gör trekanten istället, ta med din kompis. Sagt och gjort de kom, vi gjorde det, inte alls lika mycket fart som jag förväntat mig men jag blev definitivt inte avskräckt. Återigen så kysser han fantastiskt.
    De åker hem, han meddelar att det var trevligt jag säger att jag vill testa igen eller cuckold som vi pratat om tidigare. Han vill ha gruppsex och jag går med på det.
    Han frågar om han får ge mitt nummer till kompisen som var med, jag säger ja men är också tydlig med att det är honom jag är
    intresserad av inte kompisen.
    Kompisen börjar smsa mig, har varit ut till mig flera ggr, bra sex men vi hånglar inte vilket är en ganska viktig grej för mig. Men jag vill helst inte det med honom, tanken på att kyssa honom avskräcker mig lite. Jag har också sagt till kompisen att jag vill göra om det med båda han säger absolut, men nu när vi gjort det regelbundet ett tag säger han att han inte vill göra det tillsammans med första killen någon mer gång, jag kan om jag vill men han vill inte vara med.

Nu det stora problemet - båda männen är gifta.
    Jag trodde verkligen den första var separerad, kompisen hade ringen på sig så där fattade jag ju direkt och med den info jag fick under andra besöket tog det ungefär två sekunder att hitta namn, adress och fru till den första också. Har brottats lite med samvetet, men det är ju inte jag som gör fel. Jo lite nu när jag vet, men det är ju inte bara med mig de har knullat och jag är absolut inte gift.

Hur som helst har han slutat svara mig nu, och jag tog det jättehårt igen trots att jag igen visste vad jag gav mig in på och aaaalla tecken skriker ut att der här är en kille att akta sig för.
    Varför gör jag så här mot mig själv? Och varför gör det så ont.
    Kompisen smsar mig varje dag och jag gillar honom men har också sagt att jag vill inte bli för seriös med en gift man och jag får absolut inga creepy vibbar från honom, men jag är fortfarande sjuuukt sugen på den första killen. Det är massor av nasty saker jag vill göra med honom, och jag skulle gärna låta honom äga mig, bestämma vilka jag får knulla med och ha olika sexuella äventyr med honom.

Jag behöver hjälp att komma ur det här.
  • Svar på tråden Män som är röda flaggor
  • Anonym (HH)

Han vet vad jag vill, jag har varit väldigt tydlig med det. Kan inte vika ut mig mer nu, jag har redan förlorat nog av min värdighet till den här mannen. 
    Men visst kommer jag fortsätta, jag lär mig ju inte av mina misstag direkt, men önskar att jag bara kunde släppa det och gå vidare.

• Anonym (...)
    Anonym (Palle) skrev 2023-06-18 09:31:54 följande:

Det är i ärlighetens namn inte bara de män du beblandar dig med som är röda flagg, utan även du TS. Frågan är om du vill göra något åt det.

Skulle just skriva detsamma. 

TS du har ju oerhört stora problem, helt tragiskt, jag hoppas du får ordning på ditt liv. 
  • Anonym (3)
    Anonym (HH) skrev 2023-06-18 15:22:48 följande:

Han vet vad jag vill, jag har varit väldigt tydlig med det. Kan inte vika ut mig mer nu, jag har redan förlorat nog av min värdighet till den här mannen. 
    Men visst kommer jag fortsätta, jag lär mig ju inte av mina misstag direkt, men önskar att jag bara kunde släppa det och gå vidare.

Det kan vara oerhört smärtsamt att längta efter något man inte får, men som jag skrev, det bästa sexet kanske ligger framför dig och med någon annan? Den här verkar mest slöseri med tid/kraft, jag hoppas du kan få bättre utdelning av att investera i någon annan. Jag är själv kvinna och vet hur svårt det är att hitta rätt man för sex, men till slut dyker ett guldkorn upp igen.

Han är inte den enda på jorden!
  • Anonym (Man?)

Är du man eller kvinna (om du vill svara förstås)?

• Anonym (HH)
    Anonym (Man?) skrev 2023-06-18 16:06:25 följande:

Är du man eller kvinna (om du vill svara förstås)?

Kvinna :)
  • Roadking1963

Det låter både intensivt och rätt skönt. Jag hoppas att du får vad du behöver. Du har inte testat en Swingerklubb? 

Lycka till!!

• Anonym (Mastern på skäret)
    Anonym (HH) skrev 2023-06-18 15:22:48 följande:

Absolut :) men hur tydlig är du med att du förstått vad han vill?? Jag säger det med erfarenhet av att själv ha ghostat kvinnor i liknande situationer. Då har det berott på att jag känt en vibe av att det byggts för mycket känslor från kvinnans sida, eller att jag känt att hon varit mycket tänd på mig, på ett sätt som jag känt kan tolkas på flera sätt. Eller att det dykt upp frågor som inte haft med den sexuella kontakten/ relationen att göra, som tex min civilsttatus. Kan också säga att vi, kvinnan o fråga (och jag) inte träffades ofta fysiskt, jag backade ur flertal gånger och ville prioritera en mail/ sms kontakt där hon berättade för mig hur vida hon löst sina uppgifte, varit lydig, och vad hon fått vara med om, och där jag kunde äga henne, styra henne mot nya uppgifte. Visst vi träffades fysiskt men riktigt sällan, bara då jag kände ett behov ett rejält behov av att knulla henne baserat på det hon berättat eller om jag ville bli fysisk direkt innan eller efter någon utav hennes dejter. 
  • Anonym (HH)
    Roadking1963 skrev 2023-06-18 16:16:51 följande:

Det låter både intensivt och rätt skönt. Jag hoppas att du får vad du behöver. Du har inte testat en Swingerklubb? 

Lycka till!!

Skulle gärna göra det med honom
  • Core

Jävlar vad smutsigt allt kändes, inget man fick en turn on av direktKräks

• linani

"Röd flagga" känns inte så relevant i sammanhanget, det brukar ju betyda varningssignal, men den här mannen vet du redan precis hur han är? 

Det vill säga, otrogen och ointresserad av andras känslor än sina egna.

Du är varken den första eller sista att bli (smått) besatt av en snubbe som behandlar dig kasst. Och sättet för dig att bryta dig ur är exakt som för alla andra: klipp all kontakt (INKLUSIVE att ligga med hans kompis) och fokusera på annat/andra istället. Det som behövs för att komma över någon är alltid distraktion x tid.

Fattar om det känns surt, men du har ju uppenbarligen fantiserat fram en stark relation mellan er medan för honom var du mest ett ligg och en sexchatt. Typ.

Om man ska ge sig in den sexuella leken du håller på med måste man öva på att inte knyta starka emotionella band, att inte bli sårad och att vara realistisk kring vad man håller på med.

• Anonym (3)
    linani skrev 2023-06-18 18:59:55 följande:

"Röd flagga" känns inte så relevant i sammanhanget, det brukar ju betyda varningssignal, men den här mannen vet du redan precis hur han är? 

Det vill säga, otrogen och ointresserad av andras känslor än sina egna.

Du är varken den första eller sista att bli (smått) besatt av en snubbe som behandlar dig kasst. Och sättet för dig att bryta dig ur är exakt som för alla andra: klipp all kontakt (INKLUSIVE att ligga med hans kompis) och fokusera på annat/andra istället. Det som behövs för att komma över någon är alltid distraktion x tid.

Fattar om det känns surt, men du har ju uppenbarligen fantiserat fram en stark relation mellan er medan för honom var du mest ett ligg och en sexchatt. Typ.

Om man ska ge sig in den sexuella leken du håller på med måste man öva på att inte knyta starka emotionella band, att inte bli sårad och att vara realistisk kring vad man håller på med.

Du har så rätt i allt du skriver här 
  • Anonym (HH)

Nja, att han var ett otroget svin fick jag ju reda på först efter vi legat andra gången men flaggan var ju synlig redan efter första gången.

Jag veeet att jag borde klippa och jag veeet att jag måste gå in utan emotions. Ibland funkar det, ibland inte. Den här gången gjorde det det inte. 
    Men, jag har absolut inga planer eller önskningar på ett normalt förhållande. Jag vill bara bli rejält kysst och påsatt av honom  🙈

• linani
    Anonym (HH) skrev 2023-06-18 20:00:49 följande:

Nja, att han var ett otroget svin fick jag ju reda på först efter vi legat andra gången men flaggan var ju synlig redan efter första gången.

Jag veeet att jag borde klippa och jag veeet att jag måste gå in utan emotions. Ibland funkar det, ibland inte. Den här gången gjorde det det inte. 
    Men, jag har absolut inga planer eller önskningar på ett normalt förhållande. Jag vill bara bli rejält kysst och påsatt av honom  🙈

Jag menar bara att det är irrelevant att tala om röda flaggor nu eftersom du vet helt och fullt vad han går för.

Men alltså. Inte ens de gånger ni faktiskt legat blev du ju "rejält påsatt" på det sätt du önskar. Första gången var det mjukare än du förväntat dig och vid trekanten skriver du att det saknades fart. Er cuckold-fantasi ville han inte förverkliga. Tror att du föreställer dig en annan bild av honom än hur han faktiskt är, eller vad som verkligen kunnat hända mellan er.

Män som är fantastiska kyssare är svåra att slita sig ifrån. Men det låter onödigt om du missar chansen till nya träffar för att du hänger kvar mentalt vid den här snubben. 
  • Anonym (HH)
    linani skrev 2023-06-18 20:13:22 följande:
    Jag menar bara att det är irrelevant att tala om röda flaggor nu eftersom du vet helt och fullt vad han går för.

Men alltså. Inte ens de gånger ni faktiskt legat blev du ju "rejält påsatt" på det sätt du önskar. Första gången var det mjukare än du förväntat dig och vid trekanten skriver du att det saknades fart. Er cuckold-fantasi ville han inte förverkliga. Tror att du föreställer dig en annan bild av honom än hur han faktiskt är, eller vad som verkligen kunnat hända mellan er.

Män som är fantastiska kyssare är svåra att slita sig ifrån. Men det låter onödigt om du missar chansen till nya träffar för att du hänger kvar mentalt vid den här snubben. 
    Hm, du har rätt. Jag vill att sexet ska vara bättre än det är. Det är fortfarande bra, och vissa tricks är amazing. Och det är fortfarande bra, trots att det inte håller lika mycket vad orden lovar.
    Men tanken att denna man äger mig, ser på när jag knullar med någon annan är så otroligt upphetsande.
    Jag har naturligtvis gått på hans ord och skulle så gärna vilja att de blev verklighet. 
    Och dessa kyssar alltså. 

Jag träffar ju naturligtvis fortfarande andra män vid sidan om  mitt fantiserande om den här mannen men som du säger är jag nog inte så engagerad att jag ger dem en ärlig chans. 
  • Anonym (HH)
    Anonym (Respekt) skrev 2023-06-18 13:02:11 följande:

Men vadå? Du blir alltså besviken för att han inte behandlar dig respektfullt? Varför skulle han behandla dig annorlunda än sin fru? Han knullar dig när det passar honom och han delar ut dig till sin kompis. Ni är överens om att det bara handlar om sex. Jag förstår inte varför du tror att han på något sätt skulle bry sig om dina känslor eller att han sårar dig. Du kräver respekt från en person som du vet är en gris. Sluta med det så mår du bättre. 

Jag vet det här och jag håller med dig, jag borde dessutom respektera mig själv bättre.
    Mycket av det jag gör gör jag för att jag är uttråkad, någon annan hobby än sex skulle kanske vara på sin plats.

Inlägget var i ärlighetens namn för att jag skulle få lufta tankarna och reda ut dem lite. Fått en hel del lagt på plats nu, allas tankar hjälper en hel del. 
Svar på tråden Män som är röda flaggor