Män som är röda flaggor
Måste få skriva av mig, jag vet inte vem jag ska prata med om det här.Jag matchade med en man på tinder för ett par månader sedan, samtalet började normalt men styrdes snabbt in på sex. Rätt mycket på mitt initiativ. Det var inget konstigt, vi delade erfarenheter med varandra och vad vi gillade osv. Han var inne på mycket analt, jag gillar det med om än inte gjort det så mycket det senaste. Vi bestämde flera gånger att vi skulle träffas, han skulle komma till mig men sköt upp det i sista stund och ett par ggr hörde han inte av sig alls förrän dagen efter , även jag hade för fullt schema och fick blåsa av i sista minuten ett par ggr.
Efter mycket om och men åkte jag till honom, sent som sjutton var det, träffades som hastigast ute, han såg betydligt bättre ut än sina bilder och vi gick in och knullade.
Bland det bättre, han kysstes fantastiskt, gjorde inget konstigt i sängen men lite mjukare än jag hade förväntat mig utifrån hans ord.
Dagen efter fick jag en fråga om jag var tillfredsställd med natten och jag svarade ja, jag gör der gärna igen.
Då avmatchade han mig.
Fel timing definitivt, jag hade jättemycket på jobbet, stress över privatliv, orolig för sjukdomar, mens på väg, bråk med min familj och så grädden på moset den här killen.
Jag blev mer sårad än jag väntat mig, jag visste ju att det bara var för sex men tycker faktiskt att man kan avvisa snyggare om man inte är intresserad.
Det gick några veckor och så matchade vi om igen. Jag sa till honom att han hade fel timing i sitt ghostande, jag var inte mentalt stabil just då och skulle vi börja om fick han vara snällare, vilket han lovade.
Grejen är att han tänder på slamperi och jag är inne i en förskräcklig hoe-phase just nu och jag hade hunnit knulla en del under dessa veckor. Vi bestämde att göra det igen men antingen cuckold eller trekant eller att jag knullar innan jag kommer till honom. Det här är också en stor turn on för mig så inget konstigt. Jag säger också tydligt att ska vi göra det så är det respekt som gäller, inget ghostande eller förnedrande efteråt, vilket han håller med om.
Det drog igen ut på tiden igen, pga våra jobb men också inte helt lätt att hitta någon som vill knulla med mig medan han ser på som dessutom har tid när vi har.
Efter ett tag ledsnade jag och sa vi gör trekanten istället, ta med din kompis. Sagt och gjort de kom, vi gjorde det, inte alls lika mycket fart som jag förväntat mig men jag blev definitivt inte avskräckt. Återigen så kysser han fantastiskt.
De åker hem, han meddelar att det var trevligt jag säger att jag vill testa igen eller cuckold som vi pratat om tidigare. Han vill ha gruppsex och jag går med på det.
Han frågar om han får ge mitt nummer till kompisen som var med, jag säger ja men är också tydlig med att det är honom jag är
intresserad av inte kompisen.
Kompisen börjar smsa mig, har varit ut till mig flera ggr, bra sex men vi hånglar inte vilket är en ganska viktig grej för mig. Men jag vill helst inte det med honom, tanken på att kyssa honom avskräcker mig lite. Jag har också sagt till kompisen att jag vill göra om det med båda han säger absolut, men nu när vi gjort det regelbundet ett tag säger han att han inte vill göra det tillsammans med första killen någon mer gång, jag kan om jag vill men han vill inte vara med.
Nu det stora problemet - båda männen är gifta.
Jag trodde verkligen den första var separerad, kompisen hade ringen på sig så där fattade jag ju direkt och med den info jag fick under andra besöket tog det ungefär två sekunder att hitta namn, adress och fru till den första också. Har brottats lite med samvetet, men det är ju inte jag som gör fel. Jo lite nu när jag vet, men det är ju inte bara med mig de har knullat och jag är absolut inte gift.
Hur som helst har han slutat svara mig nu, och jag tog det jättehårt igen trots att jag igen visste vad jag gav mig in på och aaaalla tecken skriker ut att der här är en kille att akta sig för.
Varför gör jag så här mot mig själv? Och varför gör det så ont.
Kompisen smsar mig varje dag och jag gillar honom men har också sagt att jag vill inte bli för seriös med en gift man och jag får absolut inga creepy vibbar från honom, men jag är fortfarande sjuuukt sugen på den första killen. Det är massor av nasty saker jag vill göra med honom, och jag skulle gärna låta honom äga mig, bestämma vilka jag får knulla med och ha olika sexuella äventyr med honom.
Jag behöver hjälp att komma ur det här.