Gravid med bf Mars
Hejsan! Denna grupp är för gravida bf mars
Hejsan! Denna grupp är för gravida bf mars
Någon här som har tips på sköna billiga gravidkläder? jag kan inte ha ett enda klädesplagg längre (vecka 17+1). Inte jättesugen på att köpa en helt ny garderob när alla gravidkläder är så jäkla dyra 😅
Någon här som har tips på sköna billiga gravidkläder? jag kan inte ha ett enda klädesplagg längre (vecka 17+1). Inte jättesugen på att köpa en helt ny garderob när alla gravidkläder är så jäkla dyra 😅
Jag har ingenting som heller passar så jag varierar mellan ett par gravid-träningstights från röhnisch eller stickade klänningar som jag hade sen innan med gravid-mylontigts. Jag har mest tittat på hm?s mamma-plagg men även hört att ASOS ska ha bra prisvärda 😊. Annars har jag sen innan lite oversized skjortor och stickade tröjor så ska försöka hitta ett par snygga byxor så hoppas jag att jag ska klara mig 😅
Hej! Nu skriver jag bara av mig lite här, tror detta är första gången jag har dåligt samvete på riktigt. Jag har varit sjuk några dagar men känner mig så gott som frisk nu. Imorse åt jag två avokadomackor som jag tänkte var en bra start på dagen, fick absolut inte behålla dem. Blev då jättehungrig vid 11 och åt en hemlagad kycklingsoppa till lunch. Detta räckte ju dock absolut inte så nu har jag ätit 2 dammsugare och en brownie på det haha🥲.. vågar knappt erkänna detta för min sambo.. så jag skriver väl det här istället 🤷🏼?♀️ känner verkligen att jag vill ge min bebis näring att växa av och så blir det så där ☹️
Hej! Nu skriver jag bara av mig lite här, tror detta är första gången jag har dåligt samvete på riktigt. Jag har varit sjuk några dagar men känner mig så gott som frisk nu. Imorse åt jag två avokadomackor som jag tänkte var en bra start på dagen, fick absolut inte behålla dem. Blev då jättehungrig vid 11 och åt en hemlagad kycklingsoppa till lunch. Detta räckte ju dock absolut inte så nu har jag ätit 2 dammsugare och en brownie på det haha🥲.. vågar knappt erkänna detta för min sambo.. så jag skriver väl det här istället 🤷🏼?♀️ känner verkligen att jag vill ge min bebis näring att växa av och så blir det så där ☹️
Äsch! Det är väl inte hela världen? ❤️
Tack! Nya tag idag 🥲💕
Tack! Nya tag idag 🥲💕
Hejsan, hur går det för alla och hur mår ni? Jag har inte sett några inlägg här på länge.
Jag är nu i veckan 18, och väntar på att känna något i magen, men har inte varit säker på att jag faktiskt har känt något än...
Jag tänker också att jag verkligen borde köpa in mer grejer. Jag har bara köpt större kläder till mig själv och en del bodys till bebis, men jag har inte köpt barnvagn, barnstol, bilstol, mm...
Jag börjar bli lite stressad. Jag tänker på vad allt kommer att kosta (även begagnat) och jag vill gärna sprida ut mina köp för att undvika stora klumpsummor.
Hejsan, hur går det för alla och hur mår ni? Jag har inte sett några inlägg här på länge.
Jag är nu i veckan 18, och väntar på att känna något i magen, men har inte varit säker på att jag faktiskt har känt något än...
Jag tänker också att jag verkligen borde köpa in mer grejer. Jag har bara köpt större kläder till mig själv och en del bodys till bebis, men jag har inte köpt barnvagn, barnstol, bilstol, mm...
Jag börjar bli lite stressad. Jag tänker på vad allt kommer att kosta (även begagnat) och jag vill gärna sprida ut mina köp för att undvika stora klumpsummor.
Hej.
Har börjat må ganska bra och illamåendet känns nästan bra, otroligt skönt.
håller med om att det skrivs otroligt lite i gruppen, lite tråkigt faktisk. dom gångerna jag skrivit har jag knappt fått svar?
jag har Äntligen börjat känna vår lilla flicka i magen och igår var vi på rul och allt såg bra ut. Jätteskönt så nu kan man kanske slappna av lite mer och våga köpa lite mer saker till bebisen.
jag har redan Mycket saker sedan innan men behöver komplettera lite och köpa flickkläder eftersom jag har haft pojkar dom andra gångerna jag varit gravid.
börjar också känna mig stressad men mest över allt jag ska hinna göra innan bebis kommer för nu är jag halvvägs och har mycket kvar, som att försöka hitta plats i huset till ett barn till och alla saker bebisen behöver.
du kan ju passa på att handla lite nu när det snart är black friday.