Gravid med bf Mars
Hejsan! Denna grupp är för gravida bf mars
Hejsan! Denna grupp är för gravida bf mars
Hej.
Har börjat må ganska bra och illamåendet känns nästan bra, otroligt skönt.
håller med om att det skrivs otroligt lite i gruppen, lite tråkigt faktisk. dom gångerna jag skrivit har jag knappt fått svar?
jag har Äntligen börjat känna vår lilla flicka i magen och igår var vi på rul och allt såg bra ut. Jätteskönt så nu kan man kanske slappna av lite mer och våga köpa lite mer saker till bebisen.
jag har redan Mycket saker sedan innan men behöver komplettera lite och köpa flickkläder eftersom jag har haft pojkar dom andra gångerna jag varit gravid.
börjar också känna mig stressad men mest över allt jag ska hinna göra innan bebis kommer för nu är jag halvvägs och har mycket kvar, som att försöka hitta plats i huset till ett barn till och alla saker bebisen behöver.
du kan ju passa på att handla lite nu när det snart är black friday.
Hej!
Tycker också det är roligt att det skrivs i gruppen igen! 😊
jag går in i vecka 20 imorgon och har RUL på morgonen 🙏🏻
mitt illamående har också börjat släppa, det startade ungefär v13 och blev bättre denna veckan. Väldigt skönt även om jag vet att många haft det värre än mig. Jag har dock mycket huvudvärk vilket jag inte är van vid normalt sätt.
Längtar just nu efter att känna sparkar. Det enda jag köpt till bebis än så länge är en filt😅 men ska klicka hem lite fina kläder imorgon tänkte jag 🥰
Hej!
Tycker också det är roligt att det skrivs i gruppen igen! 😊
jag går in i vecka 20 imorgon och har RUL på morgonen 🙏🏻
mitt illamående har också börjat släppa, det startade ungefär v13 och blev bättre denna veckan. Väldigt skönt även om jag vet att många haft det värre än mig. Jag har dock mycket huvudvärk vilket jag inte är van vid normalt sätt.
Längtar just nu efter att känna sparkar. Det enda jag köpt till bebis än så länge är en filt😅 men ska klicka hem lite fina kläder imorgon tänkte jag 🥰
Mojsan 95:
Jag har haft mindre huvudvärk än vanligt, så det är jätteskönt, jag har helt kunnat sluta med Alvedon. Annars tog jag det minst en gång i månaden.
Däremot har jag blivit täppt i näsan och andfådd istället...
Jag hoppas vi känner bebis i magen snart! Hoppas det gick bra på RUL!
Mina älsklingar:
Huh, hoppas inte på en kräkbebis eller kolikbebis! :O

Mojsan 95:
Jag har haft mindre huvudvärk än vanligt, så det är jätteskönt, jag har helt kunnat sluta med Alvedon. Annars tog jag det minst en gång i månaden.
Däremot har jag blivit täppt i näsan och andfådd istället...
Jag hoppas vi känner bebis i magen snart! Hoppas det gick bra på RUL!
Hej,
va kul att det kommit igång igen Och att ni verkar må bättre!
jag var på RUL i måndags och fick då veta att jag har moderkakan i framvägg? imorgon går jag in i vecka 21 och har inte känt något än.
Jag har inte köpt några kläder än men köpt en vagn (lyckades hitta ett bra pris så passade på). Detta är första barnet så jag har svårt att sålla kring vad man BÖR köpa och vad man bara vill köpa.