• Anonym (Förvirrad)

Dubbla budskap under separation

Jag och min man träffades unga. Jag var 16 och han 18.

Idag är vid 35 och 33 år.

Två barn i skolåldern.

Vi har haft det bra tycker jag. Sexlivet perfekt under alla dessa år och är fortfarande. Dock väldigt olika.

Men ofta har vi sagt att vi komplettera varandra.

Helt plötsligt en dag vill han skiljas.

Vi är för olja och växt i från varandra! 

Vi lovade att vi skulle visa respekt och vänta med att träffa någon nu tills jag flyttar efter sommaren.

Nu visar det sig att hans kollega också ska skiljas, och de har haft en del kontakt de senaste veckorna sedan han ville skiljas. 

Han sa att de bara är vänner.

Tills i helgen? han var borta hela helgen och visade sig att han varit hos henne. Dock inget sexuellt enligt honom. Men de vill fortsätta ses.

Jag blev förkrossad i gen, och sa att jag försöker hitta ett boende under tiden jag kan flytta in. 

Han kramar om mig och säger att han har sagt till henne att de inte ska ses mer nu förrän jag har flyttat.

Och att han är helt ok med det.

Nu vill han att vi ska sova k hop och ha sex. Går och kramar mig och jag blir bara så förvirrad!!

Vad vill han ????

De ska fortsätta ses, samtidigt säger han att vi har ju fortfarande betänketid och är vi inte säkra så kan man vänta lite till. 

Dumt nog vill jag bara vara han nära och har varit med honom för att hoppas att han ska ändra sig och komma tillbaka till mig. 

Hur ska man stå ut dessa veckor ? :(

• Svar på tråden Dubbla budskap under separation
  • Anonym (öö)

Så fult av honom. Han vill ha mys och gulligt hemma samtidigt som han  är med den andra. Det är väl KLART att de haft sex med varann, tro inte för en sekund att han varit en hel helg där utan att de haft sex. 

Han vet väl också att du egentligen vill ha honom kvar så allt blir på hans villkor och du är den som förlorar. 

• Anonym (Enkelt)

Det är rätt enkelt. Han vill ligga med dig samtidigt som han dejtar henne. Självklart kommer de att fortsätta ses medan du bor där, var inte för godtrogen nu.

• Anonym (E)

Klart som fan han ligger med henne. Han ljuger

• Anonym (Förvirrad)

Ja.. ni har säkert rätt i detta!

Blir att sova på soffan de veckorna som är kvar! 

• Anonym (ella)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2023-07-04 00:06:17 följande:

Ja.. ni har säkert rätt i detta!

Blir att sova på soffan de veckorna som är kvar! 

Nej det gör du inte. 

HAN sover på soffan. Du tar över sovrummet som ditt rum tills du hittar något annat. Han har ju uppenbarligen ett annat hus att gå till.. 

Kram
  • Ms anybody

Riktig skitstövel. Han vill både ha kakan och äta den. Usch fall inte för det. 

• Anonym (Förvirrad)

Gör så fruktansvärt ont bara. In i det sista hoppas jag.
    Först var min tanke om inte ses på de veckorna så kanske hinner svalna och han kommer tillbaka.

men inser ju nu att han ljuger ännu en gång.

Hur ska man stå i mot sina känslor och stå i mot? 
    Även om han nu skulle ångra sig, så vill man vill inte ha en sån man ? 

Han erkände förra veckan att han hade en flört och de skrev bara med varandra. Han lovade redan då att de inte skulle ses. Bröt löftet direkt  Så i helgen fick jag dra ut honom tills han till slut erkände vart han varit Och därmed ljugit.

i går skickade hon en bild på hennes barn såg jag. Spelar väl ingen roll egentligen, men de håller ju kontakten. 

Jag vet att jag inte kan förbjuda honom. Men de är så jobbigt med dessa dubbla budskap, och att vi Haft en överenskommelse för att försöka sköta detta snyggt och respektfullt. 

• Anonym (Perka)

Han ljuger och du vet det.
    Har du konfronterat honom med det?

• Anonym (Förvirrad)

Han sa också att han vet ju inte nu hur de kommer bli.
    hon kanske inte orkar vänta på honom de veckorna som är kvar, och han själv är vilsen. 

Så han vet ingenting om hur det kommer bli sen.
    som vanligt .. viker sig mina ben och jag bara köper det!

Hur står man i mot ? :( 

• Anonym (Perka)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2023-07-04 07:52:56 följande:

Han sa också att han vet ju inte nu hur de kommer bli.
    hon kanske inte orkar vänta på honom de veckorna som är kvar, och han själv är vilsen. 

Så han vet ingenting om hur det kommer bli sen.
    som vanligt .. viker sig mina ben och jag bara köper det!

Hur står man i mot ? :( 

Så han beklagar sig för dig för att du ska vad? Trösta? Ha förståelse?
Svar på tråden Dubbla budskap under separation