BIM Augusti 2023
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
1/8 - Janbo - tredje försöket, första barnet
Hoppas på plus denna månad..
Min mens har varit skum 2 månader. Förra så kände jag ingen värk innan mensen kom(brukar känna av smärtor någon dag innan), sen var den normal 4 dagar, sen tog den 1 dags uppehåll, sen körde den på 1 dag till (brukar bara blöda 4 dgr).
Denna gång är jag på dag 2 och igår var det bara en sträng klarrött blod med mörka flagor i, idag en mörk klump/sträng, inge mer..inga smärtor eller nåt. Någon som varit med om nåt liknande eller har fått nån förklaring från BM?? Negativt gravtest igår på Bim+1/Bim beroende på cykellängd (brukar mest ha 28 dgr men Mars och nu vart 29 dgr).
Hej! Hoppas de är okej att hoppa in här. Jag är inte helt säker på min cykel. Då jag tog ut min spiral för snart 4 veckor sen. Vi har försökt men kroppen var nog inte med. Så räknar detta som vårt första riktiga försök. Jag och min fästman försöker få ett gemensamt barn nu, Blir isåfall hans första och mitt fjärde.
1/8 - Janbo - tredje försöket, första barnet
2/8 - BeeHappy - första försöket med barn 2
2/8 - AloeVvera - första försöket, andra barnet
7/8 - Summer13 - tredje barnet
7/8 - Lavendel94 - första barnet, 3:e försöket
8/8 - Pälsboll - första barnet, 3e försöket
9/8 - Potatisbulle - första barnet, 8:e försöket
12/8 - Lulu1987 - första barnet, 8:e försöket
12/8 - Horisonten- fjärde barnet, första riktiga försöket
13/8 Bär - 3:e barnet, 3:e försöket efter MF
Hur gör ni erfarna som tempar på semestern? Vaknar allt från 5.30-9.00 på morgonen.. Tempen blir ju lite skev 
Använd denna :)
Hur gör ni erfarna som tempar på semestern? Vaknar allt från 5.30-9.00 på morgonen.. Tempen blir ju lite skev