BIM Augusti 2023
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Hoppar in nu med bim imorgon? Spännande, har du testat något?👋🏼
Aha fattar! Du har inte provat progesteronkräm? Jag har inte provat men flera kunniga som har provat här inne!
Aha fattar! Du har inte provat progesteronkräm? Jag har inte provat men flera kunniga som har provat här inne!
Vet flera här som beställt någon själva! Men kanske någon av de som ser detta och kan svara 😃
Mensen började för 2 dagar sedan och jag har börjat med inositol, när borde jag börja med äl test tycker ni? ska jag börja direkt efter mensen eller typ cd 12 eller nått? Jag tror min kropp började försöka ägglossa från cd 14 förra cykeln men aldrig lyckades riktigt när jag tog munkpeppar, hoppas på mer lycka nu med inositolen!
Mensen kom idag, kände det precis när jag vaknade för brösten var inte ömma längre och "pirret" i magen var borta.. Önskar att jag haft några billigare test för att kunna testa ändå och se om det var en kemisk graviditet, hade känts bättre på något sätt än att inte veta om jag ens kan bli gravid 😅
Hoppar ur gruppen och går nog inte in i fler specifika BIM grupper för månader, men hänger kvar i planering av bebis 2024!
Lycka till nu alla här, hoppas ni får pluss 🍀😍
Mensen kom idag, kände det precis när jag vaknade för brösten var inte ömma längre och "pirret" i magen var borta.. Önskar att jag haft några billigare test för att kunna testa ändå och se om det var en kemisk graviditet, hade känts bättre på något sätt än att inte veta om jag ens kan bli gravid 😅
Hoppar ur gruppen och går nog inte in i fler specifika BIM grupper för månader, men hänger kvar i planering av bebis 2024!
Lycka till nu alla här, hoppas ni får pluss 🍀😍
Syskonförsök hur mycket tidigare har din ägglossning komit av inositol? (Även ni sndra som provat det??) jag har typ 3 digitala cb äl test kvar och massor billiga stickor så tänker jag använder cb sen när stickorna ökar men vet inte när jag ska börja testa, hoppas iaf att jag kanske hinner en augusti ägglossning till :)