• Pälsboll

BIM Augusti 2023

Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️

8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM Augusti 2023
  • Fruffe
    Horisonten skrev 2023-08-05 12:00:15 följande:

Vågar man ta och köpa ett RFSU testa tidigt och Testa imorgon eller skall jag vänta till på måndag?? Så nyfiken på varför jag mår såhär 

När är BIM? 
  • Anelaaa89

Det där med att citera verkar bara funka ibland 😂😤

EJT: tack för svaret om svamp! Och lycka till nu, spännande 😍

Horisonten: Jag känner med dig, går och känner en massa symptom jag med och rädd för besvikelse! Dela gärna om du testar, håller alla tummar och tår 🙏🏼

• Syskonförsök

Röstar på imorgon! 😃 med lillan plussade jag starkt äl+10. Ägget måste fäst tidigt och med tanke på dina symtom tror jag ditt också skulle gjort det om de är något, då kan det säkert visas imorgon med. 

Horisonten skrev 2023-08-05 12:00:15 följande:

Vågar man ta och köpa ett RFSU testa tidigt och Testa imorgon eller skall jag vänta till på måndag?? Så nyfiken på varför jag mår såhär 

• Horisonten
    Fruffe skrev 2023-08-05 12:12:26 följande:
    När är BIM? 
    Jag vet ju inte exakt eftersom detta är andra riktiga mensen sen jag tog ur spiralen men nästa lördag 12
  • Horisonten
    Syskonförsök skrev 2023-08-05 12:13:11 följande:

Röstar på imorgon! 😃 med lillan plussade jag starkt äl+10. Ägget måste fäst tidigt och med tanke på dina symtom tror jag ditt också skulle gjort det om de är något, då kan det säkert visas imorgon med. 

Jag är så nyfiken och vill men så rädd och skall få med mig sambon på de. Han tyckte vi kunde vänta till måndag morgon. 🙈kanske ändå är bättre. På måndag är jag ju äl+10 och bim- 5. För mig med dotter plussa jag på bim-3/4 vet inte när jag hade äl då. Så får nog ha tålamod till måndag.  Så sjukt svullen också. 
  • Alvedon83
    Horisonten skrev 2023-08-05 12:18:08 följande:
    Jag är så nyfiken och vill men så rädd och skall få med mig sambon på de. Han tyckte vi kunde vänta till måndag morgon. 🙈kanske ändå är bättre. På måndag är jag ju äl+10 och bim- 5. För mig med dotter plussa jag på bim-3/4 vet inte när jag hade äl då. Så får nog ha tålamod till måndag.  Så sjukt svullen också. 
    Jag hade testat imorgon i och med att du har symptom, hade struntat i vad maken/sambon tycker😄
  • Horisonten
    Alvedon83 skrev 2023-08-05 12:20:57 följande:
    Jag hade testat imorgon i och med att du har symptom, hade struntat i vad maken/sambon tycker😄
    Haha de om jag kan få ta i ett tidigt test bara med tanke på vad klockan är och vi är ute på vift nu 
  • Anonym (Anonym)

Hej jag hoppar in här, hoppas att det är okej. Vi planerar nr5. Fick missfall 20 juli. Min fertilitetsmonitor från clearblue har sagt att "hög" i 5 dagar nu. Så maximal är nog runt hörnet. Jag brukar dock ha ÄL på dag 12 och är nu på dag 15 pga missfallet har det blivit lite stört. Så vet inte riktigt när jag har BIM ännu 🥰

• Fruffe
    Horisonten skrev 2023-08-05 12:16:04 följande:
    Jag vet ju inte exakt eftersom detta är andra riktiga mensen sen jag tog ur spiralen men nästa lördag 12
    Hade testat på måndag. 😍 
  • Anonym (Anonym)

Horisonten.  Jag hade också väntat till måndag  🥰🥰

Svar på tråden BIM Augusti 2023