• Pälsboll

BIM Augusti 2023

Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️

8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM Augusti 2023
  • Horisonten

troligtvis äl+8 idag och bim-7. Mår fortfarande ganska Illa,ömma Bröst och molande värk och att de drar neråt i underlivet av och till. Sambon och en Vännina tycker jag ser svullen ut och sambon reagerar på att han tycker jag är väldigt känslig för dofter och värme/kyla,mer trött och lättare till gråt. Jag är för rädd för att tro och hoppas. Rädd för inbillning och bli besviken sen. Usch denna känsla och ovissheten avskyr den och min ångest mår inte alls bra utav de. 

• Syskonförsök

När tänkte du testa då? Du kan ju börja prova imorgon redan och slippa fundera så mycket Så länge till! 

Horisonten skrev 2023-08-05 10:18:59 följande:

troligtvis äl+8 idag och bim-7. Mår fortfarande ganska Illa,ömma Bröst och molande värk och att de drar neråt i underlivet av och till. Sambon och en Vännina tycker jag ser svullen ut och sambon reagerar på att han tycker jag är väldigt känslig för dofter och värme/kyla,mer trött och lättare till gråt. Jag är för rädd för att tro och hoppas. Rädd för inbillning och bli besviken sen. Usch denna känsla och ovissheten avskyr den och min ångest mår inte alls bra utav de. 

• Fruffe
    Syskonförsök skrev 2023-08-05 10:14:26 följande:

Ja de går att kolla strecken. Det ser absolut ut att vara nära. Kanske blir peak Ikväll eller imorgon bitti :)

Aa! Får se till och få till lite mys imorgon. Så taggad 😍 tack för svar!!
  • Syskonförsök

Bara att sexa så mycket ni orkar ;) vi ligger i samma fas, jag hade också nästan så starkt och blinkande gubbe idag 

Fruffe skrev 2023-08-05 10:59:25 följande:
    Aa! Får se till och få till lite mys imorgon. Så taggad 😍 tack för svar!!
  • Horisonten
    Syskonförsök skrev 2023-08-05 10:20:53 följande:

När tänkte du testa då? Du kan ju börja prova imorgon redan och slippa fundera så mycket Så länge till! 

Blir att testa först på måndag. Är iväg och har inga test med mig. Och känns tidigt och testa redan imorgon. Rädd att de även är för tidigt på måndag. Orolig för att bli besviken liksom för de är för tidigt. 
  • EJT
    Fruffe skrev 2023-08-05 09:50:50 följande:
    åååh håller tummarna. När ska du ta gravtest? Hoppas hoppas 🙏🏻 
    Svårt det där eftersom jag inte tror gravtest kommer ge utslag ännu. Men kanske imorgon eller måndag. Har en kompis på besök så svårt att köpa test diskret, har inget hemma  😅 

Jag är så förskräckligt, förskräckligt trött så jag nästan går under så jag börjar nästan tro att jag är gravid. Jag försöker uppbåda någon slags energi eftersom min vän är här, men jag skulle bara vilja sova och lider verkligen av tröttheten...
  • Syskonförsök

Hoppas men låter lovande ❤️ imorgon visar många testa tidigt så jag hade sparat morgonurinen och köpt ett test då när möjlighet finns ;) men jag är så nyfiken av mig

EJT skrev 2023-08-05 11:32:31 följande:
    Svårt det där eftersom jag inte tror gravtest kommer ge utslag ännu. Men kanske imorgon eller måndag. Har en kompis på besök så svårt att köpa test diskret, har inget hemma  😅 

Jag är så förskräckligt, förskräckligt trött så jag nästan går under så jag börjar nästan tro att jag är gravid. Jag försöker uppbåda någon slags energi eftersom min vän är här, men jag skulle bara vilja sova och lider verkligen av tröttheten...
  • Fruffe
    Syskonförsök skrev 2023-08-05 11:03:47 följande:

Bara att sexa så mycket ni orkar ;) vi ligger i samma fas, jag hade också nästan så starkt och blinkande gubbe idag 

Haha exakt! Ååh vad kul. Håller tummarna 🙏🏻 min man är borta hela dagen men kommer hem ikväll, får väl kasta mig över honom då haha! 
  • Fruffe
    EJT skrev 2023-08-05 11:32:31 följande:

Spännande. Hade nog inte kunnat hålla mig men fattar om du vill va diskret. 😂
  • Horisonten

Vågar man ta och köpa ett RFSU testa tidigt och Testa imorgon eller skall jag vänta till på måndag?? Så nyfiken på varför jag mår såhär 

Svar på tråden BIM Augusti 2023