BIM Augusti 2023
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Hej! Måste bara få bolla... jag fick mens precis som beräknat den 26/7 men symtom som ömma bröst (dock inte alls lika ömma som innan mens), känningar i höger äggstock (till en början kraftiga känningar men sedan har det minskat), illamående som kommer och går och känningar i livmodern till och från. Så som jag brukar känna innan mens har alltså fortsatt efter mens, vilket jag aldrig varit om förut. Läge att testa mig trots att jag fick mens? Någon som varit med om samma och var ni isåfall gravida eller inte? :)
Testa. vissa har mens som vanligt speciellt första tre månaderna. Så har du symtom och kanske hög temp om du tempar skulle jag testat.
Hej! Måste bara få bolla... jag fick mens precis som beräknat den 26/7 men symtom som ömma bröst (dock inte alls lika ömma som innan mens), känningar i höger äggstock (till en början kraftiga känningar men sedan har det minskat), illamående som kommer och går och känningar i livmodern till och från. Så som jag brukar känna innan mens har alltså fortsatt efter mens, vilket jag aldrig varit om förut. Läge att testa mig trots att jag fick mens? Någon som varit med om samma och var ni isåfall gravida eller inte? :)
Hej! Har följt den här tråden men inte skrivit nåt. Jag har bim nu på fredag o tog ett test idag. Tycker mig se ett svaaagt streck men vet inte om jag inbillar mig. Ser ni något?🙈
@Macbookpro: har också BIM på lördag och känner inget! Är på ÄL + 9 idag. Ev trötthet men tänker att det är pga jobbade första veckan efter semester och nattjobb i helgen + slutat med kaffe. Håller tummarna för oss! Kommer nog försöka att inte testa förrän lör pga besvikelse förra gången.
Syns ett svagt streck😊
Hej! Har följt den här tråden men inte skrivit nåt. Jag har bim nu på fredag o tog ett test idag. Tycker mig se ett svaaagt streck men vet inte om jag inbillar mig. Ser ni något?🙈
Negativt på CB ultratidigt digital idag på BIM och mensvärk, jösses vad de svider varje gång. Men, det är bara att fortsätta försöka!
Negativt på CB ultratidigt digital idag på BIM och mensvärk, jösses vad de svider varje gång. Men, det är bara att fortsätta försöka!
Fruffe : har du använt din tidigare månader eller är detta första månaden?
Vinter01: jag har varit gravid 8 ggr och endast med sonen var det så.
syskonförsök - ja nu när dom kommer kan jag kininet låta bli o testa, men väntar så länge jag kan. Spillde ut morgonurinet jag hade samlat imorse.. så blir inget ikväll iaf. det var väl lika bra.
Jag har ett RFSU Testa ofta som jag sparar till helgen för o veta om jag ska slösa ett digitalt eller inte. tror jag har bim på lördag/söndag