• Pälsboll

BIM Augusti 2023

Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️

8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM Augusti 2023
  • Nomen123
    Horisonten skrev 2023-08-06 19:59:02 följande:

Sambon tycker jag skall ta digitalt imorgon. Jag känner mig bara så dum?🥲🥲

Jag ser tyvärr inget streck alls.. När har du BIM? 
  • Syskonförsök

Har varit där, när en är helt övertygad men de inte är något, jag skulle avvaktat någon mer dag Och privat ett vanligt igen. De är tufft att få ett ?inte gravid? slängt i ansiktet.

Horisonten skrev 2023-08-06 19:59:02 följande:

Sambon tycker jag skall ta digitalt imorgon. Jag känner mig bara så dum?🥲🥲

• Horisonten
    Nomen123 skrev 2023-08-06 20:03:56 följande:
    Jag ser tyvärr inget streck alls.. När har du BIM? 
    Nej jag vet de är ingenting. Jag vet inte exakt men lördag tror jag enligt appen. Har nämligen bara haft en riktig mens cykel sen jag tog ut min spiral
  • Horisonten
    Syskonförsök skrev 2023-08-06 20:06:30 följande:

Har varit där, när en är helt övertygad men de inte är något, jag skulle avvaktat någon mer dag Och privat ett vanligt igen. De är tufft att få ett ?inte gravid? slängt i ansiktet.

Jo jag vet. Men ligga jobbigt med helt blankt också. Får se
  • Syskonförsök

Det kan ju faktiskt vara för tidigt:) skulle provat ett likadant test imorgon med morgonurin för att vars på det säkra :) sen annars vänta ett par dagar tkll

Horisonten skrev 2023-08-06 20:12:38 följande:
    Jo jag vet. Men ligga jobbigt med helt blankt också. Får se
  • Anonym (1986)
    Syskonförsök skrev 2023-08-06 19:11:21 följande:

Kan du lägga in bild? :) men de syntes inte alls inom tid?

Tittade bara de tre första minutrarna och sen exakt 20-25 minuter senare såg det ut såhär ( testet till höger). De två översta är från imorse och igårmorse och de visar inte tillstymmelse till plus 🙈

• Horisonten
    Syskonförsök skrev 2023-08-06 20:19:44 följande:

Det kan ju faktiskt vara för tidigt:) skulle provat ett likadant test imorgon med morgonurin för att vars på det säkra :) sen annars vänta ett par dagar tkll

Jo sambon tycker jag skall de men jag vet inte alls. Rädd och vill inte bli mer ledsen. Löjligt och tro de skulle lyckas så fort absolut. Men mest att jag fortfarande mår illa och allting. Sambon tycker jag mår för dåligt för inbillning men jag vet inte 
  • Syskonförsök

Har det färg? Ser grått ut i bild? Är det grått är det definitivt spök och är det färg skulle jag ta ett test till imorgon med morgonurin och se om de kommer inom tid! :)

Anonym (1986) skrev 2023-08-06 20:24:27 följande:
    Tittade bara de tre första minutrarna och sen exakt 20-25 minuter senare såg det ut såhär ( testet till höger). De två översta är från imorse och igårmorse och de visar inte tillstymmelse till plus 🙈
  • Syskonförsök

Jag har varit totalt skengravid flera gånger.. önskan gör så med en. Men det KAN vara något. Ta ett test imorgon bitti så vet du säkert för stunden. :)

Horisonten skrev 2023-08-06 20:28:03 följande:
    Jo sambon tycker jag skall de men jag vet inte alls. Rädd och vill inte bli mer ledsen. Löjligt och tro de skulle lyckas så fort absolut. Men mest att jag fortfarande mår illa och allting. Sambon tycker jag mår för dåligt för inbillning men jag vet inte 
Svar på tråden BIM Augusti 2023