BIM Augusti 2023
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Sambon tycker jag skall ta digitalt imorgon. Jag känner mig bara så dum?🥲🥲
Har varit där, när en är helt övertygad men de inte är något, jag skulle avvaktat någon mer dag Och privat ett vanligt igen. De är tufft att få ett ?inte gravid? slängt i ansiktet.
Har varit där, när en är helt övertygad men de inte är något, jag skulle avvaktat någon mer dag Och privat ett vanligt igen. De är tufft att få ett ?inte gravid? slängt i ansiktet.
Det kan ju faktiskt vara för tidigt:) skulle provat ett likadant test imorgon med morgonurin för att vars på det säkra :) sen annars vänta ett par dagar tkll
Kan du lägga in bild? :) men de syntes inte alls inom tid?
Det kan ju faktiskt vara för tidigt:) skulle provat ett likadant test imorgon med morgonurin för att vars på det säkra :) sen annars vänta ett par dagar tkll
Har det färg? Ser grått ut i bild? Är det grått är det definitivt spök och är det färg skulle jag ta ett test till imorgon med morgonurin och se om de kommer inom tid! :)
Jag har varit totalt skengravid flera gånger.. önskan gör så med en. Men det KAN vara något. Ta ett test imorgon bitti så vet du säkert för stunden. :)