• Anonym (Hemlis)

Din största hemlighet

Vågar du berätta?

• Svar på tråden Din största hemlighet
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Hemlis) skrev 2023-07-07 20:05:37 följande:
    Ska ni gifta er hemligt?  // Flört
    Ja absolut 
  • Anonym (Utnyttjar en killkompis)

Jag utnyttjar att en killkompis är kär i mig för skjuts, barnvakt, dagishämtning. När vi var yngre gjorde han ofta mina skolarbeten åt mig.

• Anonym (Hemlis)
    Anonym (Utnyttjar en killkompis) skrev 2023-07-07 20:32:14 följande:

Jag utnyttjar att en killkompis är kär i mig för skjuts, barnvakt, dagishämtning. När vi var yngre gjorde han ofta mina skolarbeten åt mig.

Han hoppas väl att du, en vacker dag, ska se vilken fin kille han är och bli ihop med honom.
  • Anonym (Hemlis)
    Son94 skrev 2023-07-07 20:30:26 följande:

Alltid varit för intresserad av min far.

Troll
  • Anonym (Utnyttjar en killkompis)
    Anonym (Hemlis) skrev 2023-07-07 20:50:21 följande:
    Han hoppas väl att du, en vacker dag, ska se vilken fin kille han är och bli ihop med honom.
    Det tänker jag nog själv med men jag känner ingen brådska. Vid 30 blir det nog vi. 
  • Anonym (You want it darker)

Jag skulle inte ha några problem med att dö. Så har jag känt sen mellanstadiet. Jag har aldrig känt mig tillfreds med min existens i den här världen. 

• Anonym

Ja, jag vågar berätta. Gör det ibland också.

• Anonym (My)

Har levt med en man i mitt förflutna (20 år sen) som ingen i min bekantskapskrets nu vet ngt om. Han var kriminell och missbrukade, vansinnigt svartsjuk och misshandlade mig psykiskt och fysiskt. Tänk poliser som stormade in i hemmet,
    mm mm. En hemlighet jag bär inom mig, skäms över detta men så tacksam att jag tog mig ur förhållandet.

• Son94
    Anonym (Hemlis) skrev 2023-07-07 20:51:07 följande:
    Troll
    Mjo I wish.
Svar på tråden Din största hemlighet