Din största hemlighet
Vågar du berätta?
Vågar du berätta?
Har varit otrogen. Ingen vet!
Skäms så enormt.
Det var inte jag som tog initiativ, jag försökte stå emot. Och jag vet att det inte är någon ursäkt eller så alls, men vill ändå bara vara tydlig med hur det var för själva historiens skull.
Jag lät mig övertalas efter mycket om och men, och hamnade i säng med en annan. Så var det! Tråkigt nog. Efteråt lade jag benen på ryggen både emotionellt och rent konkret? Hatar vad jag gjort och framför allt att jag lät mig övertalas och föll för tjat.
Träffat män för bj i skogen.
Det är bara jag som vet om min bästa frenemy i högstadiet vägde över på stolen eller om det var någon som drog bort den. Dråsade i backen gjorde hon hur som helst.
Mina föräldrar vet inte att jag vet att jag inte är deras biologiska barn. Myndigheterna vet inte heller, jag är registrerad som deras.
Jag känner mig klar med livet. Har inga drömmar kvar. Vill inte köpa något speciellt. Kommer aldrig att resa någonstans. Allt som är kvar är att invänta lönen betala räkningarna och sedan vänta till nästa månadslön.
Min sambo dog. Vi hade testamente, upprättat av en jurist. Det vi inte fattat var att de 2 vänner som skulle bevittna våra namnteckningar skulle vara där samtidigt. Bråk uppstod med hans släkt som anlitade advokat som pratade med det ena vittnet som inte mindes, den andra hade ett vanligt namn och hade flyttat.
Allt rann ut i sanden och jag fick ärva det jag och sambon skrapat ihop under 35 år.
Min sambo dog. Vi hade testamente, upprättat av en jurist. Det vi inte fattat var att de 2 vänner som skulle bevittna våra namnteckningar skulle vara där samtidigt. Bråk uppstod med hans släkt som anlitade advokat som pratade med det ena vittnet som inte mindes, den andra hade ett vanligt namn och hade flyttat.
Allt rann ut i sanden och jag fick ärva det jag och sambon skrapat ihop under 35 år.
Min största hemlighet är att jag är sängvätare. Endast min sambo och ett ex vet, men jag tror att andra har förstått det.
Förälskad i yngre kollega. Hon är fantastisk.
Min största hemlighet är att jag är sängvätare. Endast min sambo och ett ex vet, men jag tror att andra har förstått det.