• Anonym (Hemlis)

Din största hemlighet

Vågar du berätta?

• Svar på tråden Din största hemlighet
  • Anonym (Hemlis)

I den här tråden ska man våga berätta sina hemligheter och tanken är inte att man ska bli kritiserad för det.
    Så ni som gör det, lägg av!!

• Anonym (Kim)

Jag har legat med en släkting. Det var verkligen inget bra sex och det tänker jag på varje gång vi träffats på olika  sedan dess och tycker synd om partnern som lever med en så dålig partner rent sexuellt.

• Anonym (Ohemlig)
    Anonym (Kim) skrev 2023-07-08 19:31:35 följande:

Jag har legat med en släkting. Det var verkligen inget bra sex och det tänker jag på varje gång vi träffats på olika  sedan dess och tycker synd om partnern som lever med en så dålig partner rent sexuellt.

Det kanske är ett släktdrag och han tänker detsamma som dig och tycker synd om din partner också? 
  • Anonym (Ohemlig)
    Anonym (Hemlis) skrev 2023-07-08 18:19:40 följande:

I den här tråden ska man våga berätta sina hemligheter och tanken är inte att man ska bli kritiserad för det.
    Så ni som gör det, lägg av!!

Det var ingen kritik till sociopaten här ovan utan bara ett konstaterande och att köra hårt. Som sagt, så länge ingen lider så är det fritt fram. 
  • Anonym (Tjuven)

Snodde en favvo-penna av en kompis i mellanstadiet och sedan hjälpte henne leta efter den. Hon hittade aldrig den igen.

• Anonym (Kvinna 30plus)

För 7 år sen vart jag beroende av smärtstillande tabletter. Efter 2 år vart jag ren, och det vet min sambo och närmsta vänner.
    Till hemligheten hör att ingen vet att jag fick återfall för 3 år sen. I perioder går jag tillbaka till tabletter. Ofta när jag har ångest, eller är ensam hemma och bara vill zooma ut och vila.
    Jag skäms och kan inte ens tänka mig att berätta för min sambo att jag missbrukar igen.
    De senaste veckorna har det varit mycket igen, och jag försöker sluta ännu en gång.

• Anonym (Skam)

Min storebror våldtog mej när jag var liten.

• Anonym (*)
    Anonym (Jobbig) skrev 2023-07-08 17:18:32 följande:

Och sen onanerar jag varje dag men har sagt till min man att jag aldrig gjort/gör det :)

Varför har du sagt till din man att du inte onanerar? Att onanera är fullt normalt och något de flesta gör. Det är nästan konstigare att aldrig onanera.
  • Anonym (Kim)
    Anonym (Ohemlig) skrev 2023-07-08 20:33:02 följande:
    Det kanske är ett släktdrag och han tänker detsamma som dig och tycker synd om din partner också? 
    Vilken han?

Förmåga i sängen är knappast något släktdrag...
  • Anonym (Ohemlig)
    Anonym (Kim) skrev 2023-07-09 10:42:21 följande:
    Vilken han?

Förmåga i sängen är knappast något släktdrag...
    Ja förlåt Mr Inbreed, glömde ju att skriva hen. Har svårt att vänja mig med det. 
  • Anonym (viv)

När jag va 18 hade jag sex med min lillasysters pappa, d.v.s. min mammas ex.

• Anonym (Knappmobil)

Jag gillar att använda vanlig knappmobil istället för smartphone/Iphone.Gör bara det i lönndom när ingen ser, för annars skulle folk skratta ihjäl sig åt mig.

Jag avskyr egentligen sexiell promiskuitet/ lössläppthet men låtsas vara okej med det för att inte verka gammaldags, stofilisk eller "kristen".Som när en del på forumet uttryckt att monogamt förhållande och livslång kärlek mellan två personer är "utdaterat" och att det är mer lösa förbindelser som gäller idag, så vågar jag inte säga emot utan håller med för att inte väcka upprörda känslor.

• Anonym (Oj)
    Anonym (Knappmobil) skrev 2025-11-04 07:32:16 följande:

Jag gillar att använda vanlig knappmobil istället för smartphone/Iphone.Gör bara det i lönndom när ingen ser, för annars skulle folk skratta ihjäl sig åt mig.

Jag avskyr egentligen sexiell promiskuitet/ lössläppthet men låtsas vara okej med det för att inte verka gammaldags, stofilisk eller "kristen".Som när en del på forumet uttryckt att monogamt förhållande och livslång kärlek mellan två personer är "utdaterat" och att det är mer lösa förbindelser som gäller idag, så vågar jag inte säga emot utan håller med för att inte väcka upprörda känslor.

Ja men lite samma med sex. När jag va yngre var det ingen big deal men ju äldre jag blir desto mer moralist har jag blivit.
Svar på tråden Din största hemlighet