• Tredtopp

Hur sjuka va ni i våras?

Hej! Vi va väääldigt mycket sjuka i våras. Magsjuka, influensa x2 covid?varav vi föräldrars hade feber 2 gånger den våren under våra influensaepisoder. Vi har aldrig varit så sjuka. Någon mer familj som hade så? 

• Svar på tråden Hur sjuka va ni i våras?
  • Räkan77

Inte särskilt sjuka alls, två vuxna och tre tonåringar. Nån förkylning var det väl, men inget mer vad jag kan minnas. 

• StellisBellis

Samma här. Det tog aldrig slut. 4 barn. Rossel och snor i evigheter, varvat med halsont. Och magsjuka + trolig cov 19 på jullovet.

Men hela sommaren,inget. Förrän nu. 2 dygn med feber på ettåringen. Men bra igen redan.

Gruvar mig lite inför hösten pga ett barn med svagt immunförsvar som lätt blir farligt sjuk. (Epilepsi + if)

Japp
  • Fliselisan

Vi fick magsjuka hela familjen i februari. Flera förkylningar under våren men ingen feber.

Yngsta fick nån rejäl förkylning i början av sommaren, som gick runt hos alla, jag hostade i 6 veckor, var galet trött i 2. Säkert Covid. 

Upplever att det varit mer förkylning och elände nu under vinter-vår än tidigare.

• Aliona

Vi klarade oss hela vintern och våren utan sjukdom i vår familj, men vid något tillfälle var mer än hälften av sonens fsk-klass hemma sjuka, och en av klasskompisarna hade fått meddelande att han missat 14%(!) av fsk-klassåret pga sjukdom.

Svar på tråden Hur sjuka va ni i våras?