Hur sjuka va ni i våras?
Hej! Vi va väääldigt mycket sjuka i våras. Magsjuka, influensa x2 covid?varav vi föräldrars hade feber 2 gånger den våren under våra influensaepisoder. Vi har aldrig varit så sjuka. Någon mer familj som hade så?
Hej! Vi va väääldigt mycket sjuka i våras. Magsjuka, influensa x2 covid?varav vi föräldrars hade feber 2 gånger den våren under våra influensaepisoder. Vi har aldrig varit så sjuka. Någon mer familj som hade så?
Inte särskilt sjuka alls, två vuxna och tre tonåringar. Nån förkylning var det väl, men inget mer vad jag kan minnas.
Samma här. Det tog aldrig slut. 4 barn. Rossel och snor i evigheter, varvat med halsont. Och magsjuka + trolig cov 19 på jullovet.
Men hela sommaren,inget. Förrän nu. 2 dygn med feber på ettåringen. Men bra igen redan.
Gruvar mig lite inför hösten pga ett barn med svagt immunförsvar som lätt blir farligt sjuk. (Epilepsi + if)
Vi fick magsjuka hela familjen i februari. Flera förkylningar under våren men ingen feber.
Yngsta fick nån rejäl förkylning i början av sommaren, som gick runt hos alla, jag hostade i 6 veckor, var galet trött i 2. Säkert Covid.
Upplever att det varit mer förkylning och elände nu under vinter-vår än tidigare.
Vi klarade oss hela vintern och våren utan sjukdom i vår familj, men vid något tillfälle var mer än hälften av sonens fsk-klass hemma sjuka, och en av klasskompisarna hade fått meddelande att han missat 14%(!) av fsk-klassåret pga sjukdom.