Kronärtskocka skrev 2023-10-07 09:15:30 följande:
Håller tummarna för att det blir ett plus som stannar denna gång! :)
( Men jag vet känslan av hopplöshet. Vet att jag läste om någon som lyckats vid insättning åtta eller tio med ÄD eller ED. Det gav mig inte hopp utan mer: om jag inte har råd eller ork fysiskt och psykiskt att försöka så länge kanske jag missar chansen.)
Så bra att ni har hittat ett recept för slemhinnan genom östrogen i flera olika former som funkat tidigare. Hoppas kroppen hänger med nu ocks!
Ja, det sista ägguttaget var verkligen bäst. Handlar ju inte bara om äggdonatorn utan kombo av ägg och spermie kan ju också påverka. Så mycket vetenskapen inte vet. Samtidigt sa ju läkaren att denna äggdonator haft riktigt bra resultat innan. Så hon kanske hade riktigt bra äggkvalite.
Ja, det är inte lätt att bestämma hur många gånger man vill försöka. Som du säger så är det inte endast för pengar utan att det lätt tar över livet när man håller på. Och i mitt fall att det inte räcker med att plussa eller se hjärtslag utan att jag behöver oroa mig för de senare missfallen också.
Men nu är det ett plus jag vill uppnå i första hand. :)
Ja, så mycket vetenskapen inte vet, men bra att det okända funkade på det bästa sättet med ditt senaste uttag. Det finns ju säkert en anledning till donatorns bra resultat och jag tror de plockade fram de bästa eftersom det var ditt sista planerade uttag.
Jag hoppas att min klinik också gör detsamma med vårt embryo.