Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Robinson 2023 Höst

Nandez skrev 2023-10-30 19:39:25 följande:

Fult gjort av Ken

Varför var det fult av Ken....Han ville bara rensa luften eftersom dem haft gnissel.....Jag tycker att Therese hade kunnat tala om varför hon ser ner på Ken för alla.....
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-10-30 19:46:31 följande:
    Dom två skulle ha tagit det tillsammans

Avskyr öppen mobbing
    Det är väl bättre och ta det öppet så att inte andra går bakom ryggen och pratar skit...

Har själv upplevt när folk går bakom ryggen och snackar skit istället för att ta upp när alla är samlade...
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-10-30 19:55:57 följande:

Lag Nord vann då

Lag Nord behöver mat...Dom är så många och har inte ätit bra på länge.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-10-30 23:12:14 följande:
    Daniela verkade inte tycka att det var okej 
    Daniela var emot Therese när hon kom till Gränslandet eftersom Therese var elak mot Daniela när dem var på Örådet....Ok dom två blev vänner på Grnslandet.
  • Jhannis

Jag tycker att Robinson tappat intresse och titta för det är mindre och mindre tävlingar.....Detta med förhandlingar är bara fjantigt. Alla är med för att tävla sig fram inte sitta och förhandla. 

• Jhannis
    Nandez skrev 2023-10-31 19:44:41 följande:
    Ja, det har det. Tycker också att deltagare tidigare har varit mer intressanta och vettiga
    Håller med dig att deltagarna har varit tidigare mer intressanta. Nu verkar det bara vara så att deltagarna söker sig till Robinson för att få en gratis resa med sol och bad och få bli Tv kändisar.....Väldigt få som verkligen vill bevisa att dem kan överleva på en Öde Ö söker mer.....eller blir med i programmet.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-10-31 19:56:37 följande:
    Det är ju visserligen bra om man kan ta upp saker öppet med alla.
    Men det här är ju något annat. 
    Håller med dig att man tar öppet saker som irriterar.....Nu kom det fram vad Tehrese sagt om Ken och då förstår jag att han känner sig kränkt......Förstår att alla andra också är arga för så som hon sagt är inte ok.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-10-31 20:02:26 följande:
    Det var ju inte att reda ut, det var något helt annat. 

Det var härskarteknik
    Vadå härskarteknik....Hon var med om att diskutera och när sanningen kom fram då backar hon att hon aldrig sagt nåt......
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-10-31 20:14:12 följande:

Har någon hört att Therese har pratat något om gay

Wilmer sa ju åt Therese att hon sagt så....Therese hade sagt åt dem som hon klickade före med att ska ni vara med gayman Ken eller modekvinnan Els-Marie...
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-10-31 21:00:32 följande:
    Ja,fast jag kan samtidigt förstå Ken också.
    Det Therese har sagt är inte ok.
    Jag kan också förstå Ken. 
Svar på tråden Robinson 2023 Höst