Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Robinson 2023 Höst

Nandez skrev 2023-11-09 19:47:17 följande:
    Han låtsades fejka så att dom förlorade så att Emilio kan röstas ut
    Inget jag hörde...
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-09 20:03:21 följande:

Vilmer och Johan sitter nu och hånar Emilio 

Jo jag ser att det andra hånar Emilio, men här borde produktionen gå in och byta ut Emilio till hans gamla lag....Emilio kommer nog att vinna immunitet eller jag hoppas att han gör det.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-09 20:17:31 följande:

Hoppas att Tove ger en immuniteten till Emilio

Ja det är bara och hoppas att Tove ger sin ena immunitet till Emilio.....Men jag vet inte för Tove verkar vara en ego tjej. Hoppas kan man.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-09 20:51:04 följande:

Så lågt att ge blodshanden till Emilio

Det var klart att Emilio fick hämnden för han hörde inte till laget...enligt alla andra
  • Jhannis

Jag anser att Emilio får skylla sig själv då han drar sig undan hela tiden...Han kan väl ge av sig liten mer.

• Jhannis

O o....vad händer på nästa avsnitt.....Petra ska ha ett snack med Charlie Förvånad Skulle han åka ut för nåt han gjort eller sagt så är det ok för mig.....Gillar inte killen.

• Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-09 21:03:15 följande:
    Tror du att det är lätt att ensam komma in i gamla lag Nord, det var några som gillade Emilio 

Utfrysning är mobbing, såg ingen som närmade sig Emilio för att snacka
    Emilio borde kanske när han fick prata med Petra frågat om han kunde byta med någon annan eftersom han var utfryst....Tror att produktionen hade kunnat göra nåt åt saken....Alla som sett borde ha förstått att han mår skit med det nya laget...Men men det ska vara så enligt produktionen att det ska vara elakheter som visas i tv så det säljer och lockar tv tittare.
Svar på tråden Robinson 2023 Höst