Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Robinson 2023 Höst

molly50 skrev 2023-10-31 21:01:44 följande:
    Ja,fast det hade kanske räckt om Ken själv hade tagit upp det med Therese istället för att gadda ihop sig med alla andra. 
    Men Therese har involverat dem som hon paktade  med innan hon blev tvungen att byta lag. Hade Ken och hon tagit det ensamma då hade hon nog blånekat allt och påstått att Ken hittar på. 
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-10-31 21:55:40 följande:
    Ok. Det måste jag ha missat då. 
    Vad jag förstod i kvällens avsnitt så sa Wille att hon frågat det andra typ så här ska du vara i gayman laget eller i modekvinnans lag....tror inte jag hörde så fel vad Wille sa då är ju dem hon paktade med involverade i vad hon sa....Nå skit samma tycker i alla fall att Therese kan be om ursäkt för vad hon sagt.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-10-31 22:10:03 följande:
    Ok. Ja,i så fall är det ju illa.
    Ja,det håller jag med om. 
    Vi får se om dem kan bli vänner eller om dem fortsätter bråka....men det kommer att bli sämre resultat i tävlingarna om dem bråkar.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-10-31 23:02:20 följande:
    Hörde du att hon sa det
    Detta har hon sagt innan hon var tvungen att byta lag......Jag kommer inte i håg detta...får väl ta och strema alla program så man hör hennes ord.
  • Jhannis

Det har väl varit mobbning och Paj kastning i vart enda Robinson en längre tid....Alla kommer inte överens med alla på det sociala sättet som dem egentligen behöver göra.

Minns ni inte när Mattias blev en en ordentligt hackkykling av Hayes....Där fick programledaren gå i melllan.

Förra året tryckte en deltagare en annan i sanden där även produktionen fick gå imellan för annars hade det kunnat gå illa....Så nog har det varit tjafs på Robinson.

• Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-01 19:35:24 följande:
    Det var gruppmobbing mot henne

Tjafs har det var men mobbing så öppet minns jag inte
    Haeys mobbade Mattias nå fruktansvärt....
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-01 19:40:31 följande:
    Men det var inte gruppmobbing
    Kanske inte, men det var kränkning av person så allvarligt det kunde vara..

Och som förra året personangrepp med att mosa ner sin lagkompis i sanden så denne hade svårt att andas....

Jag håller med lag Nord att allt ska inte vara tillgodo Therese utan hon måste ge av sig själv också.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-01 19:42:34 följande:

Inte många som jag kan se som vinnare

Jag har ingen som jag verkligen hoppas på vinner. Klart som Norrlänning så borde jag hoppas på Wilmer, men han har inte visat ordentligt sina förmågor.
  • Jhannis

Hur många personliga saker får deltagarna ta med sig ?.....Tove verkar ha i alla fall 3

Svar på tråden Robinson 2023 Höst