• Nandez

Robinson 2023 Höst

I kväll är det dags för Robinson, här pratar vi om vad som händer i programmet i vänlig och respektfull andaGlad

Väl möttGlad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-11-24 19:10
    OBS
    Inga spoilers

• Svar på tråden Robinson 2023 Höst
  • molly50
    Nandez skrev 2023-11-23 22:12:18 följande:
    Wilmer är stark
    Men han var väl också en av mobbarna mot Emilio och Therese
    Eller minns jag fel?
    I så fall är han ingen värdig vinnare,i mina ögon.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-11-23 22:43:45 följande:
    Inte jag heller. Men jag följer inte henne heller. 
    Jag följer inte någon av deltagarna överhuvudtaget, men öppnar du Aftonbladet , Expressen eller vad som då är det det första bilderna man ser...MSN, Hänt...ja man kan inte besöka nåt där det inte skriv....Dock inte nåt om Karolina än så länge.
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-11-23 22:58:07 följande:
    Jag följer inte någon av deltagarna överhuvudtaget, men öppnar du Aftonbladet , Expressen eller vad som då är det det första bilderna man ser...MSN, Hänt...ja man kan inte besöka nåt där det inte skriv....Dock inte nåt om Karolina än så länge.
    Ja,det vet jag. Men brukar undvika de artiklarna då de mest gör mig irriterad.
    Ja,det är märkligt. 
  • monstretmonster
    Jhannis skrev 2023-11-23 22:34:50 följande:

Måste bara få säga åt Monstretmoster att det inte var kul att du spoilade att Sara skulle komma in på Robinson....Det förstörde för mig som inte sett sista Gräslandet. Demon

molly50 skrev 2023-11-23 22:41:46 följande:
    Tack för spoilern! Hade inte sett Gränslandet än. Men ok. Nu vet jag. 

Det står inget i trådstarten att man inte får diskutera alla avsnitt som faktiskt har släppts.
  • Jhannis

Nu har jag sett Gränslandet ....Det var lite tråkigt att se då någon spoilade om att Sara vann.....Gillar inte Sara alls och hoppas att hon åker direkt. Hade helst haft in Maria eller Els-marie . Ni som är med i tråden sluta med att SPOILA 

• CaCo
    Nandez skrev 2023-10-02 19:09:50 följande:
    Robinson 2023 Höst

I kväll är det dags för Robinson, här pratar vi om vad som händer i programmet i vänlig och respektfull andaGlad

Väl möttGlad

Tove åkte ut!😁🙂👍
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-23 22:24:13 följande:
    Ja trots att han gjorde bort sig ett tag så måste jag säga att han är stark, men det är väl grupptrycket som gör att man gör fel saker.
    Mycket möjligt
  • monstretmonster
    Jhannis skrev 2023-11-23 23:02:21 följande:

Nu har jag sett Gränslandet ....Det var lite tråkigt att se då någon spoilade om att Sara vann.....Gillar inte Sara alls och hoppas att hon åker direkt. Hade helst haft in Maria eller Els-marie . Ni som är med i tråden sluta med att SPOILA 

Vilket ältande. 
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-23 22:25:57 följande:
    Alltså ska varje program vara så spännande som det varit nu på senare tid så vete fan om man vågar fortsätta att titta....Flört
    Skrattande
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-23 22:34:50 följande:

Måste bara få säga åt Monstretmoster att det inte var kul att du spoilade att Sara skulle komma in på Robinson....Det förstörde för mig som inte sett sista Gräslandet. Demon

Ja, lite trist
Svar på tråden Robinson 2023 Höst