• Nandez

Robinson 2023 Höst

I kväll är det dags för Robinson, här pratar vi om vad som händer i programmet i vänlig och respektfull andaGlad

Väl möttGlad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-11-24 19:10
    OBS
    Inga spoilers

• Svar på tråden Robinson 2023 Höst
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-23 23:14:52 följande:
    Ja en del har Molly rätt i....Men ja flera har varit med i Mobbar gruppen....Ska man döma alla eller ..Jag vet inte.
    Det är lätt att blanda ihop, ibland snurrar jag till det
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-23 23:30:15 följande:
    Helt rätt har du där, men tidningarna ska kunna sälja 
    Ja, absolut. Men jag har skippat dom
  • monstretmonster
    Nandez skrev 2023-11-23 23:33:33 följande:
    Det har fungerat utmärkt utan problem tidigare, det behöver inte stå i trådstarten.
    Det är sunt förnuft
    Nej, är man rädd att bli spoilad så får man undvika tråden tills man sett det man ska se. Det är kutym när det gäller trådar av dessa slag, annars får man skriva det i ts
  • molly50
    monstretmonster skrev 2023-11-23 23:00:56 följande:
    molly50 skrev 2023-11-23 22:41:46 följande:
    Tack för spoilern! Hade inte sett Gränslandet än. Men ok. Nu vet jag. 

Det står inget i trådstarten att man inte får diskutera alla avsnitt som faktiskt har släppts.
    Men då kan man väl fråga innan om alla har sett avsnitten innan man spoilar?
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-11-23 23:02:21 följande:

Nu har jag sett Gränslandet ....Det var lite tråkigt att se då någon spoilade om att Sara vann.....Gillar inte Sara alls och hoppas att hon åker direkt. Hade helst haft in Maria eller Els-marie . Ni som är med i tråden sluta med att SPOILA 

Ja,jag kommer ju inte att titta på Gränslandet på söndag nu.
  • molly50
    Nandez skrev 2023-11-23 23:08:11 följande:
    Jösses, man slutar inte att förvånas över henne. Hon borde förstå varför hon åkte ut
    Ja,precis. 
  • molly50
    Nandez skrev 2023-11-23 23:12:31 följande:
    Minns inte riktigt men du kan ha rätt
    Ja,jag ör också lite osäker. Men har för mig det. 
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-11-23 23:14:52 följande:
    Ja en del har Molly rätt i....Men ja flera har varit med i Mobbar gruppen....Ska man döma alla eller ..Jag vet inte.
    Jag tycker väl att alla som var med och mobbade och fryste ut Emilio och Therese har skuld i det. 
  • molly50
    monstretmonster skrev 2023-11-23 23:38:30 följande:
    Nej, är man rädd att bli spoilad så får man undvika tråden tills man sett det man ska se. Det är kutym när det gäller trådar av dessa slag, annars får man skriva det i ts
    Men står det inte i trådstarten att det är en spoilertråd så frågar man innan man spoilar.
    Svårare än så är det inte. 
    På facebook har man robinsongrupper där det tydligt står att det är en spoilergrupp.
    Då är man med på eget bevåg.
    Men här framgår det inte och då frågar man. 
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-11-24 00:02:41 följande:
    Jag tycker väl att alla som var med och mobbade och fryste ut Emilio och Therese har skuld i det. 
    Håller med dig Molly.....Men av dem som är kvar så håller jag på Wilmer Knaske bara för att jag är från Norrbotenn Kram
Svar på tråden Robinson 2023 Höst