• Nandez

Robinson 2023 Höst

I kväll är det dags för Robinson, här pratar vi om vad som händer i programmet i vänlig och respektfull andaGlad

Väl möttGlad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-11-24 19:10
    OBS
    Inga spoilers

• Svar på tråden Robinson 2023 Höst
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-11-30 21:01:14 följande:
    Ok.  Jag har inte hunnit bilda mig någon riktig uppfattning om honom,så jag tänker inte uttala mig om det. 
    Om jag får inflika så måste jag säga att Magnus var helt ok på Gränslandet tills Franz kom dit. Dessa två började göra en pakt sins emellan och när dom kom in på Robinson igen så var Magnus en helt annan person. Han tog kommandot med gruppen direkt och började leda gruppen som en pappa med pekpinne så att alla skulle lyssna på honom...så uppfattar jag honom när han kom till Robinson efter Gränslandet.

Jag gillade Magnus innan, men han har förändrats.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-30 21:11:08 följande:
    Jag har inget  emot att Karro är ute då hon var ganska lat. Dock klarade hon sig bra på tävlingar. Nu fick hon i alla fall åka till Sverige med Wilmer. Skrattande
    Skrattande
  • molly50
    Nandez skrev 2023-11-30 21:12:12 följande:
    Ja men det hade inte gjort något om Frans hade åkt
    Nej,för mig hade det inte haft någon större betydelse vem av dem som hade åkt.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-30 21:15:31 följande:
    Om jag får inflika så måste jag säga att Magnus var helt ok på Gränslandet tills Franz kom dit. Dessa två började göra en pakt sins emellan och när dom kom in på Robinson igen så var Magnus en helt annan person. Han tog kommandot med gruppen direkt och började leda gruppen som en pappa med pekpinne så att alla skulle lyssna på honom...så uppfattar jag honom när han kom till Robinson efter Gränslandet.

Precis så upplever jag det också
  • molly50
    Nandez skrev 2023-11-30 21:14:12 följande:
    Läser inget om vad någon skriver på sina sidor, har läst här att Tove berättar en del nu efteråt
    Och Carro med. Båda sitter och pratar skit om varandra.
    Men jag menar mer på Robinsons egen instagramsida. 
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-11-30 21:15:31 följande:

Ok. Ja,det har nog jag missat då.
    Har inte heller tittat så mycket på Gränslandet.
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-11-30 21:18:01 följande:
    Nej,för mig hade det inte haft någon större betydelse vem av dem som hade åkt.
    Glad
  • Jhannis

Försöker undvika vad deltagarna berättar i media efteråt. Men råkade läsa en sak som jag verkligen hoppas inte är sant.

Tove ska tydligen vara med på Farmen nästa år. Det var bild på han killen Wiktor eller vad han hette som var med förra året och Tove. Min skapare jag hoppas det inte är sant.

• Nandez
    molly50 skrev 2023-11-30 21:19:04 följande:
    Ok, läser inte där heller
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-11-30 21:19:04 följande:
    Har inte sett Karolina skriva nåt, men jag har heller inte Instagramsida.
Svar på tråden Robinson 2023 Höst