• Nandez

Robinson 2023 Höst

I kväll är det dags för Robinson, här pratar vi om vad som händer i programmet i vänlig och respektfull andaGlad

Väl möttGlad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-11-24 19:10
    OBS
    Inga spoilers

• Svar på tråden Robinson 2023 Höst
  • Nandez
    Nandez skrev 2023-11-30 21:39:07 följande:
    Tack för et gott skrattSkrattande- Mitt i prick

Kan mycket väl stämma om Pelle
    Hm, Ett ska det stå, sitter och skrattarSkrattande
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-11-30 21:35:56 följande:
    Det har då inte jag hört något om.
    Men det skulle inte förvåna mig om det är sant då tv brukar vilja ha sådana personer med för att orsaka att det blir tjafs osv. 
    Tv 4 vill att personer som kan göra intriger kommer med i deras program för det är det som säljer programmen. Tittar siffrorna går upp i höjden.  Men av alla personer inte Tove för hon ger sig inte med nån i en diskussion. 

Alla tv 4 program ska innehålla intriger inte mera som familjeprogram som det varit en gång i tiden.

Man kanske borde ha två Farmen....En med äldre från hela landet bara och en med yngre också från hela landet.....Då kunde man välja om man vill titta.
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-11-30 21:35:56 följande:
    Det har då inte jag hört något om.
    Men det skulle inte förvåna mig om det är sant då tv brukar vilja ha sådana personer med för att orsaka att det blir tjafs osv. 
    Så är det men trist med samma personer
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-30 21:39:07 följande:
    Tack för et gott skrattSkrattande- Mitt i prick

Kan mycket väl stämma om Pelle
    Så ser jag dem Skrattande
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-30 21:40:16 följande:
    Hm, Ett ska det stå, sitter och skrattarSkrattande
    Trevligt att jag gjorde någon glad Skrattande
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-30 21:36:57 följande:
    Läste det nog förra veckan, men det var "Hänt" som skrev om detta så inget att lita på. Hänt vill ha Stora Rubriker för att folk ska läsa
    Skulle inte förvåna mig om det är sant
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-11-30 21:44:07 följande:
    Tv 4 vill att personer som kan göra intriger kommer med i deras program för det är det som säljer programmen. Tittar siffrorna går upp i höjden.  Men av alla personer inte Tove för hon ger sig inte med nån i en diskussion. 

Alla tv 4 program ska innehålla intriger inte mera som familjeprogram som det varit en gång i tiden.

Man kanske borde ha två Farmen....En med äldre från hela landet bara och en med yngre också från hela landet.....Då kunde man välja om man vill titta.
    Ja,precis.
    Nej,jag hoppas verkligen inte att hon ska vara med. 
    Då överväger jag att inte titta. 
  • molly50
    Nandez skrev 2023-11-30 21:44:28 följande:
    Så är det men trist med samma personer
    Ja,verkligen.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-11-30 21:46:21 följande:
    Ja,precis.
    Nej,jag hoppas verkligen inte att hon ska vara med. 
    Då överväger jag att inte titta. 
    Ja frågan är om man vill titta, men jag tror och hoppas i så fall att hon åker ut direkt......(Om nu detta är sant att hon ska medverka)
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-30 21:44:07 följande:

Ibland blir det för mycket intriger och tjafs. Tove verkar tro att allt snurrar runt henne
Svar på tråden Robinson 2023 Höst