• Nandez

Robinson 2023 Höst

I kväll är det dags för Robinson, här pratar vi om vad som händer i programmet i vänlig och respektfull andaGlad

Väl möttGlad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-11-24 19:10
    OBS
    Inga spoilers

• Svar på tråden Robinson 2023 Höst
  • Jhannis
    Jhannis skrev 2023-11-30 22:19:11 följande:
    Tack då ska jag skriva upp det. Jag är då i södra Sverige så jag får titta på play, men kommer att ha med min lapptopp så jag hoppas jag har FL då inne i den. Kan inte ta med min stationära dator.....
    Nu såg jag att du skrev att det var då den började förra året Förvånad
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-30 22:19:11 följande:
    Tack då ska jag skriva upp det. Jag är då i södra Sverige så jag får titta på play, men kommer att ha med min lapptopp så jag hoppas jag har FL då inne i den. Kan inte ta med min stationära dator.....
    Ok, hoppas att vi ses, att du har FL på platsGlad
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-30 22:20:24 följande:
    Nu såg jag att du skrev att det var då den började förra året Förvånad
    Menade i januari i år 2023
  • Anonya
    Nandez skrev 2023-11-30 18:14:52 följande:
    Dom har ju klarat det utan Magnus varför ska han styra och ställa

Robinson handlar väl inte om mitt livs historia

Nej, jag tycker inte en person ska styra och ställa, utan att man bestämmer sånt gemensamt. Att de gjorde så mycket så att de behövde slänga tycker jag är omoget då man har så lite råvaror. Att de gjorde det på nytt för att provocera Magnus att bli sur och få folk att rösta på honom därför gillar jag inte heller. 

Jag tycker inte att Robinson handlar om någons livshistoria, men jag tyckte det var intressant att höra den. 

Jag är glad över att Emilia och Emilio klarade sig kvar. Jag gillar inte Karolinas raljerande över andra så jag är nöjd med att hon åkte ut. 
    Ylva, Emilio och Emilia skulle jag gärna se i finalen. 

Jag har för övrigt inte läst vad ni skrivit om dagens program. Trodde det var något fel när det stod att det var 135 olästa inlägg i tråden idag, men det visade sig stämma. Så många orkade jag inte igenom. 

• molly50
    Jhannis skrev 2023-11-30 21:55:10 följande:
    Nä det vet man inte för Hänt skriver mer än som är sant.
    Ja,det är ju en riktig skvallerblaska. 
  • molly50
    Nandez skrev 2023-11-30 22:00:18 följande:
    Det är sant men skulle inte bli förvånad om hon dyker upp där
    Nej,inte jag heller. 
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-30 22:24:26 följande:
    Menade i januari i år 2023
    Ok bra då var det så....Har skrivit ner Skrattande
  • Jhannis
    Anonya skrev 2023-11-30 22:44:15 följande:

Nej, jag tycker inte en person ska styra och ställa, utan att man bestämmer sånt gemensamt. Att de gjorde så mycket så att de behövde slänga tycker jag är omoget då man har så lite råvaror. Att de gjorde det på nytt för att provocera Magnus att bli sur och få folk att rösta på honom därför gillar jag inte heller. 

Jag tycker inte att Robinson handlar om någons livshistoria, men jag tyckte det var intressant att höra den. 

Jag är glad över att Emilia och Emilio klarade sig kvar. Jag gillar inte Karolinas raljerande över andra så jag är nöjd med att hon åkte ut. 

Jag har för övrigt inte läst vad ni skrivit om dagens program. Trodde det var något fel när det stod att det var 135 olästa inlägg i tråden idag, men det visade sig stämma. Så många orkade jag inte igenom. 

Det fanns ingen oro att Magnus skulle röstas ut oavsett att han varit Mat polis. Det är inget provocerande mot han utan sanning. Magnus kan inte bestämma över alla andra utan att begära en diskussion om mat förandet. Men Magnus har visat efter att han kommit från Gränslandet att ska styra alla med handen så helt klart blir han i andra deltagarnas mun matpolis...
  • Nandez
    Anonya skrev 2023-11-30 22:44:15 följande:

Det var inget provocerande mot Magnus, precis som Jhannis skriver så var det sanning. Vem är Magnus att styra och ställa med alla. Håller med Wilmer att Magnus är en surgubbe
Svar på tråden Robinson 2023 Höst