• Nandez

Robinson 2023 Höst

I kväll är det dags för Robinson, här pratar vi om vad som händer i programmet i vänlig och respektfull andaGlad

Väl möttGlad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-11-24 19:10
    OBS
    Inga spoilers

• Svar på tråden Robinson 2023 Höst
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-12-05 19:57:53 följande:
    Det är ju så´nt som faktiskt alla kan göra när de vet att de ska vara med i Robinson. 
    Visst men är det så man ska vinna så tycker jag att det är kasst
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-12-05 19:57:53 följande:
    Det är ju så´nt som faktiskt alla kan göra när de vet att de ska vara med i Robinson. 
    Jag tror inte det är många som har tänkt som Emilia, men hennes syster var med förra gången så hon har fördel redan där vad som kommer i tävlingarna.

Därför bör producenterna göra nya tävlingar. 
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-05 19:58:20 följande:
    Ja, Frans klarar sig på håret. Han var kass även på denna tävling
    Ja han är kass, men dock har han turen med sig.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-12-05 20:02:01 följande:
    Jag tror inte det är många som har tänkt som Emilia, men hennes syster var med förra gången så hon har fördel redan där vad som kommer i tävlingarna.

Det tycker jag med
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-12-05 20:02:36 följande:
    Ja han är kass, men dock har han turen med sig.
    Otrolig tur
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-12-05 19:59:43 följande:

Ylva har varit en Stark kvinna som har orkat så här länge. Vi är jämn gamla och jag hade inte orkat kämpa som hon gjort. 

Glad
  • Jhannis

Sitter och tittar på Finska Robinson där det är 4 deltagare kvar. I kväll skulle dem tävla  om en fin vinst som spa på ett riktigt hotell.

Tävlingen var att hänga i da vinci circle som hela tiden närmade sig vatten. Alltså en riktigt jobbig tävling, men vanns av en karl med ganska kraftiga muskler.

Alltså vilka tävlingar dem har i Finland och vilka fina priser för den som vinner.

• molly50
    Nandez skrev 2023-12-05 20:00:19 följande:
    Visst men är det så man ska vinna så tycker jag att det är kasst
    Ja,så är det ju. Men det kan kanske vara bra att vara lite förberedd på det som komma skall.
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-12-05 20:02:01 följande:

Ja,du har en poäng. 
Svar på tråden Robinson 2023 Höst