• Nandez

Robinson 2023 Höst

I kväll är det dags för Robinson, här pratar vi om vad som händer i programmet i vänlig och respektfull andaGlad

Väl möttGlad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-11-24 19:10
    OBS
    Inga spoilers

• Svar på tråden Robinson 2023 Höst
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-12-04 19:34:11 följande:

Franz är jobbig att lyssna på.

Japp
  • molly50

Jag har ju tyvärr råkat bli spoilad på facebook igen om dagens avsnitt.
    Men jag säger inget om ni inte vet. 

• Nandez
    Jhannis skrev 2023-12-04 19:40:28 följande:

Franz ut i nästa tävling, sen Magnus och sen Sara...om man får önska

Ok, för min del kvittar det
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-04 19:40:20 följande:

Trista plankan, ingen förnyelse

Producenterna borde titta på Robinson Australien och Finska Robinson så Sverige också ändrar på sina tävlingar till mer spännande tävlingar. Alla år är det samma gamla klassiker som folk börjar bli less på. Och till nästa Robinson se till att det är överlevare som tas med som deltagare inte modeller, modedisignare, sminköser, och allt andra som inte har ett dugg koll på vad det innebär att överleva.....Kunna jaga, fiska, samla ved göra eld, kunna det sociala spelet.
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-12-04 19:41:09 följande:

Jag har ju tyvärr råkat bli spoilad på facebook igen om dagens avsnitt.
    Men jag säger inget om ni inte vet. 

Ok
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-12-04 19:45:18 följande:
    Producenterna borde titta på Robinson Australien och Finska Robinson så Sverige också ändrar på sina tävlingar till mer spännande tävlingar. Alla år är det samma gamla klassiker som folk börjar bli less på. Och till nästa Robinson se till att det är överlevare som tas med som deltagare inte modeller, modedisignare, sminköser, och allt andra som inte har ett dugg koll på vad det innebär att överleva.....Kunna jaga, fiska, samla ved göra eld, kunna det sociala spelet.
    Håller verkligen med dig, ingen överlevare finns
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-12-04 19:45:18 följande:
    Det känns mest som att de har valt ut deltagare på att de ska locka så många tittare som möjligt.
Svar på tråden Robinson 2023 Höst