• Nandez

Robinson 2023 Höst

I kväll är det dags för Robinson, här pratar vi om vad som händer i programmet i vänlig och respektfull andaGlad

Väl möttGlad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-11-24 19:10
    OBS
    Inga spoilers

• Svar på tråden Robinson 2023 Höst
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-02 20:26:48 följande:
    Svårt att tro att Johan inte gav allt. Kan vara så att Wilmer var starkare i den grenen. Glad blev jag i alla fall att Wilmer fick vinna sin första tävling.
    Johan är ju redan immun, hade inget att tävla för 
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-02 20:36:56 följande:

Enbuske styr vem som ska röstas ut

Glad Du stör dig på Els-Marie och jag stör mig på Tove i lag syd....Tove bryr sig inte ett dugg om Maria skulle åka ut. Hennes snack var bara påhittat och nu hittade hon immuniteten också...
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-02 20:41:22 följande:
    Glad Du stör dig på Els-Marie och jag stör mig på Tove i lag syd....Tove bryr sig inte ett dugg om Maria skulle åka ut. Hennes snack var bara påhittat och nu hittade hon immuniteten också...
    Enbuske bryr sig inte om någon, hon skulle hugga sin pakt i ryggen utan att tveka
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-02 20:41:22 följande:
    Så du menar att Tove skulle ha skänkt den till Maria, situationen hade kunnat vara den omvända. Maria skulle inte bry sig om Tove åkte
Svar på tråden Robinson 2023 Höst