• Nandez

Robinson 2023 Höst

I kväll är det dags för Robinson, här pratar vi om vad som händer i programmet i vänlig och respektfull andaGlad

Väl möttGlad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-11-24 19:10
    OBS
    Inga spoilers

• Svar på tråden Robinson 2023 Höst
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-11-01 21:43:37 följande:
    Ja,precis.

Ja,jag såg också det där. Hon sa att produktionsteamet hade gått in och varnat de andra för att mobbning inte är tillåten.
    Men det hade fortsatt ändå och Therese fick ingen hjälp.
    Som sagt illa med mobbing, att fortsätta trots att man har fått en varning, jösses

Hemskt att hon inte fick hjälp

Avskyr mobbare
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-01 21:47:30 följande:
    Jag förstår inte att produktionen i så fall inte tagit tag med vad Therese sagt om Ken och Else-Marie.....Hon hade börjat med tjfset då borde väl hon också fått en pekpinne av produktionen...Det hade inte blivt kanske någon pajkastning om hon aldrig sagt det ord hon sagt....Vad vet jag, men av en fjäder blir det en höna hur man än vänder på det.
    Hon mobbade knappast Ken och Enbuske

Dom andra var värre
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-11-01 21:47:30 följande:
    Jag förstår inte att produktionen i så fall inte tagit tag med vad Therese sagt om Ken och Else-Marie.....Hon hade börjat med tjfset då borde väl hon också fått en pekpinne av produktionen...Det hade inte blivt kanske någon pajkastning om hon aldrig sagt det ord hon sagt....Vad vet jag, men av en fjäder blir det en höna hur man än vänder på det.
    Men är det ens säkert att hon har sagt det där,eller kan det vara något de andra har hittat på för att de ogillade henne?
    Jag tänker att om hon har sagt det där så borde det ju inte ja klippts bort.
  • molly50
    Nandez skrev 2023-11-01 23:46:48 följande:
    Ken, Enbuske och Karolina var inte schyssta

Ken var som en liten fegis 
    Ja,jag tycker att Ken borde ha tagit det där med Therese själv.
    Om hon nu har sagt det där.
    Enligt henne själv så har hon ju aldrig yttrat de orden utan det var andra ord hon hade använt. 
    Och om det är sant så har ju de andra bara hittat på allt det här.

www.expressen.se/noje/therese-tang-lamnar-robinson-efter-storbrak/
  • molly50
    Nandez skrev 2023-11-01 23:52:06 följande:
    Som sagt illa med mobbing, att fortsätta trots att man har fått en varning, jösses

Hemskt att hon inte fick hjälp

Avskyr mobbare
    Ja,det är samma här. Det gör mig bara förbannad. 
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-11-02 11:46:21 följande:
    Men är det ens säkert att hon har sagt det där,eller kan det vara något de andra har hittat på för att de ogillade henne?
    Jag tänker att om hon har sagt det där så borde det ju inte ja klippts bort.
    Nej, det borde inte ha klippts bort i så fall
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-11-02 11:50:27 följande:
    Ja,jag tycker att Ken borde ha tagit det där med Therese själv.
    Om hon nu har sagt det där.
    Enligt henne själv så har hon ju aldrig yttrat de orden utan det var andra ord hon hade använt. 
    Och om det är sant så har ju de andra bara hittat på allt det här.

www.expressen.se/noje/therese-tang-lamnar-robinson-efter-storbrak/
    Jag håller verkligen med dig
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-11-02 11:53:56 följande:
    Ja,det är samma här. Det gör mig bara förbannad. 
    Japp, samma här
  • Pehrmedh

Finns första Robinson och tror det var 1997. Martin blev Sveriges mest kändda polis och flera av de andra deltagarna blev också "stjärnor".

Men är det verkligen någon som bryr sig om Robinson 2023?

Svar på tråden Robinson 2023 Höst