• Nandez

Robinson 2023 Höst

I kväll är det dags för Robinson, här pratar vi om vad som händer i programmet i vänlig och respektfull andaGlad

Väl möttGlad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-11-24 19:10
    OBS
    Inga spoilers

• Svar på tråden Robinson 2023 Höst
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-11-01 20:00:38 följande:
    Jag tycker nog att tjafset mellan Hayes och Mattias blev mer hotfullt.
    Och därför gick väl programledaren emellan.
    Det här mellan Therese och de andra verkar mest vara löjligt tjafs.
    Ja det mellan Therese och det andra blev löjlig tjafs.
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-11-01 20:32:42 följande:
    Ja,precis. Men valde hon att lämna eller såg jag fel?
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-11-01 20:02:13 följande:

Valde Therese att lämna? 

Ja det gjorde hon
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-11-01 20:33:35 följande:
    Ja det gjorde hon
    Ok. Lite fegt egentligen,kan jag tycka.
    Men jag kan samtidigt förstå henne. Det kan inte vara så roligt att vara med ett gäng som så tydligt har gaddat ihop sig mot henne.
    Men samtidigt så borde hon ju kunna medge att hon har sagt dumma saker och be om ursäkt för det så kanske saken skulle vara ur världen sen.
    Samtidigt som Ken borde ha kunnat ta det med Therese själv istället för att dra med sig alla de andra.
    Det känns också fegt.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-11-01 21:09:45 följande:
    Men jag kan samtidigt förstå henne. Det kan inte vara så roligt att vara med ett gäng som så tydligt har gaddat ihop sig mot henne.
    Men samtidigt så borde hon ju kunna medge att hon har sagt dumma saker och be om ursäkt för det så kanske saken skulle vara ur världen sen.
    Samtidigt som Ken borde ha kunnat ta det med Therese själv istället för att dra med sig alla de andra.
    Det känns också fegt.
    Fler har gjort fel, men största felet är att Therese inte gjorde upp med Ken och alla andra innan hon valde att lämna....Såg redan på Aftonbladet att hon beklagar sin vistelse på Robinson, men har inte hunnit läsa hela artikeln.
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-11-01 21:31:55 följande:
    Fler har gjort fel, men största felet är att Therese inte gjorde upp med Ken och alla andra innan hon valde att lämna....Såg redan på Aftonbladet att hon beklagar sin vistelse på Robinson, men har inte hunnit läsa hela artikeln.
    Ja,precis.

Ja,jag såg också det där. Hon sa att produktionsteamet hade gått in och varnat de andra för att mobbning inte är tillåten.
    Men det hade fortsatt ändå och Therese fick ingen hjälp.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-11-01 21:43:37 följande:
    Ja,precis.

Ja,jag såg också det där. Hon sa att produktionsteamet hade gått in och varnat de andra för att mobbning inte är tillåten.
    Men det hade fortsatt ändå och Therese fick ingen hjälp.
    Jag förstår inte att produktionen i så fall inte tagit tag med vad Therese sagt om Ken och Else-Marie.....Hon hade börjat med tjfset då borde väl hon också fått en pekpinne av produktionen...Det hade inte blivt kanske någon pajkastning om hon aldrig sagt det ord hon sagt....Vad vet jag, men av en fjäder blir det en höna hur man än vänder på det.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-01 20:32:42 följande:
    Tyckte inte att det var löjligt tjafs, att ha en hel grupp emot sig och att känna sig utfrusen är inget vidare. Ingen vill vara ensam mot många, mobbing tycker jag
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-11-01 21:09:45 följande:
    Det känns också fegt.
    Ken, Enbuske och Karolina var inte schyssta

Ken var som en liten fegis 
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-01 21:31:55 följande:
    Alla hade ansvar att göra upp, alla hade betett sig fel
Svar på tråden Robinson 2023 Höst