BIM november
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
En lite väl intim fråga kanske, hur ofta/vilka dagar myser ni till det runt ÄL? Varje dag? Varannan? Bara på äl-dagen? Har äl nästa vecka och hoppas på tredje gången gillt.
Äl +7 idag.?. ahhhh så segt 🙈 någon mer som väntar på att få testa under de kommande dagarna? Och hur många dagar efter äl är det då för er när ni tänker testa?
Vilka billiga stickor brukar ni beställa? 🤔
En lite väl intim fråga kanske, hur ofta/vilka dagar myser ni till det runt ÄL? Varje dag? Varannan? Bara på äl-dagen? Har äl nästa vecka och hoppas på tredje gången gillt.
@1986
Jag väntar också men tänker ta ett test efter bim dagen för att inte bli lurad som förra månaden haha.
jag försöker få till varje dag så fort ägglossningen närmar sig, alltså testar nästan varje dag efter cd10. Sen har vi sex varje dag tills det blir utslag på äl-stickan och två dagar efter utslaget. OM vi orkar med det vill säga. Någon gång har vi hoppat över en dag för att vi som småbarnsföräldra varit helt slut.
Denna gång blev det fyra, två och en dagar innan äl, på ägglossningdagen och två dagar efter. Jag har oregelbunden cykel så vet aldrig när jag har ägglossning utan måste testa med stickor och temp.