BIM november
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Vet inte om det fortfarande är det, men apotea hade lite rabatt på rfs-produkter igår iaf så jag passade på o köpa både ägglossningstest, deras testa ofta gravidsrickor och ett testa tidigt.
men jag har fortfarande väldigt positivt på gravtest idag efter jag bara hade hållt mig en knapp timme mitt på dagen så känns som ägglossning är långt bort.. hur länge har man plus efter ett senare missfall? Någon som vet ? har gått en vecka sen vattnet gick idag och en vecka sen fostret föddes imorgon..

Äl +9 idag och jag tog ett test. såklart helt blankt men tänkte att det fanns en liiiten chans när andra här plussat på äl+9. Tredje dagen i rad min temp är väldigt jämn, så brukar den inte vara och förra månaden fick jag en ordentlig tempdipp på äl+9. Vågar inte få upp hoppet men vill ändå hoppas liiite.
strunta i var appen lagt in äl! Nästan bombsäker att äl var cd 23
Sen undrar jag om ni tror att jag kanske inte hade äl, eller en väldigt svag äl i och med den sega tempökningen? fick ju ändå positivt på äl test en specifik dag. tempen och gick ju väldigt långsamt uppåt. Eller kan det bli så ibland trots att man haft äl?
Sen undrar jag om ni tror att jag kanske inte hade äl, eller en väldigt svag äl i och med den sega tempökningen? fick ju ändå positivt på äl test en specifik dag. tempen och gick ju väldigt långsamt uppåt. Eller kan det bli så ibland trots att man haft äl?
Är på Äl +8. Hade en temp-dipp igår. Håller tummarna för att det ska vara en implationdipp! Men känns som det är lite sen på äl +7? Har inga symtom på något, vet inte heller när jag ska våga testa lite rädd efter den kemiska förra månaden.