• Cinapuffen

BIM november

Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️

1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM november
  • Bär

BIM troligast imorgon och helt klart negativa test. Hoppar av denna månad. Nästa BIM lär ske precis i början på december. 

• Sollan907
    Höst2023 skrev 2023-11-01 07:23:16 följande:

Är på Äl +8.  Hade en temp-dipp igår. Håller tummarna för att det ska vara en implationdipp! Men känns som det är lite sen på äl +7? Har inga symtom på något, vet inte heller när jag ska våga testa lite rädd efter den kemiska förra månaden. 

Äl +7 är absolut inte sent för en implantitipnsdipp 😊 Snarare helt rätt i tid! Håller tummarna för dig 🥰
  • SaMoE

Hoppar in här från oktobertråden ☺️ bim igår (eller ja inatt), men fortfarande ingen mens i sikte ☺️ har inte testat än.. sambon vill va först o få veta, men inte över telefon och jag träffar honom inte förräns fredag kväll 🙈 vet inte alls hur jag ska göra... Hur skulle ni gjort? ☺️

• Höst2023
    Sollan907 skrev 2023-11-01 07:33:49 följande:
    Äl +7 är absolut inte sent för en implantitipnsdipp 😊 Snarare helt rätt i tid! Håller tummarna för dig 🥰
    Spännande, håller tummarna för det! Får se om jag vågar testa i helgen eller om jag väntar och ser om mensen kommer🙈 om man orkar vänta så länge 
  • Anonym (1986)
    SaMoE skrev 2023-11-01 07:58:18 följande:

Hoppar in här från oktobertråden ☺️ bim igår (eller ja inatt), men fortfarande ingen mens i sikte ☺️ har inte testat än.. sambon vill va först o få veta, men inte över telefon och jag träffar honom inte förräns fredag kväll 🙈 vet inte alls hur jag ska göra... Hur skulle ni gjort? ☺️

Skulle frågat om jag fick testa ändå. Skulle aldrig orkat vänta till fredag kväll 🙀 inte om jag var efter bim
  • SaMoE
    Anonym (1986) skrev 2023-11-01 08:30:49 följande:
    Skulle frågat om jag fick testa ändå. Skulle aldrig orkat vänta till fredag kväll 🙀 inte om jag var efter bim
    Ja, testa får jag absolut göra ☺️ men är nog mer att jag inte kommer orka hålla det för mig själv tills fredag om de skulle va något 😫 jag vill typ testa nu.. och velat sen jag vaknade imorse utan mens 🤣 
  • Kåtisroinen

Så övertygad jag varit de senaste dagarna att det ska vara positivt, lika övertygad är jag nu att det kommer vara negativt... alla symptom är desamma: ömma bröst, tung i livmodern till o från, hungrig som en häst och blir då även snabbt lätt illamående om jag inte äter. Inte heller någon pmds, dock ändå en ganska stark sorg över att jag tror det är negativt... nu vågar jag inte testa. Hur ska en tänka? Känner att jag mest nu är arg på min kropp som lurar mig, vilket ju är helt orimligt eftersom jag inte VET. Vill ju inte heller vara arg på den, vet ju att den kan, har två underbara barn. 

Bim-2, känner nu att jag nog väntar till fredag (bim) för att jag tror jag föredrar mensen före ett negativt test. Så slipper man hoppas på att det bara är ett falskt negativt. 

• Ememem
    Höst2023 skrev 2023-11-01 07:23:16 följande:

Är på Äl +8.  Hade en temp-dipp igår. Håller tummarna för att det ska vara en implationdipp! Men känns som det är lite sen på äl +7? Har inga symtom på något, vet inte heller när jag ska våga testa lite rädd efter den kemiska förra månaden. 

Det tar 6-7 dagar för ägget att vandra ner till livmodern så tidigare än så är typ inte möjligt.
  • Ememem
    SaMoE skrev 2023-11-01 07:58:18 följande:

Eftersom du kommer vara efter bim på fredag så kan du testa på kvällen när ni ses.
  • SaMoE
    Ememem skrev 2023-11-01 09:43:19 följande:
    Eftersom du kommer vara efter bim på fredag så kan du testa på kvällen när ni ses.
    Ja, det är jag med på ☺️ vet inte om jag orkar vänta tills dess bara 🤣 han frågar varje gång vi pratar i telefon nu om mensen kommit, så vi lär ju ändå veta på fredag 🙈 min mens brukar va som en klocka natten mellan dag 27-28, vilket va nu natten som va 😁
Svar på tråden BIM november